Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:57:54 GMT

کپی نافرجام سوپر گل طارمی در قطر (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۳۰۷

مهاجم الجزایری تیم القطر در کپی کردن سوپر گل مهدی طارمی ناموفق بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های القطر و العربی در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر العربی همراه بود. به این ترتیب القطر همچنان در حسرت برد ماند و با یک امتیاز از 4 بازی به قعرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقایق ابتدایی این مسابقه تیم القطر یک فرصت طلایی برای باز کردن دروازه میهمان خود داشت اما مهاجم الجزایری این تیم نتوانست ضربه ای دقیق به توپ وارد کرده و ضمن پیش انداختن تیمش، نمونه ای مشابه ازسوپر گل ستاره ایرانی پورتو را در لیگ قطر به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

مهدی طارمی در دیدار هفته هفتم پورتو در لیگ پرتغال در دقیقه 9 با یک توپگیری هوشمندانه در میانه میدان، بدون درنگ شوت زیبایی را از فاصله 40 متری و بالای سر دروازه بان حریف روانه دروازه کرد تا اولین گل تیمش را مقابل ژیل‌ویسنته به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند. دو روز پس از این گل زیبا یوسف بلایلی، مهاجم الجزایری تیم القطر در زمانی مشابه، صاحب موقعیتی مشابه شد تا با کیلومترها فاصله از پرتغال، سوپر گل طارمی را کپی کند اما در انجام این کار ناموفق بود.

 

مهاجم 29 ساله القطر روی پاس اشتباه بازیکن حریف در میانه میدان صاحب توپ شد؛ البته این بار از دریبل دو طرفه بی نقص طارمی خبری نبود؛ بلایلی پس از در اختیار گرفتن توپ، مکثی کوتاه کرده و نگاهی به دروازه انداخت. با توجه به خروج دروازه بان حریف از دروازه، موقعیتی طلایی برای کپی سوپر گل طارمی ایجاد شده بود اما ضربه مهاجم الجزایری از دقت کافی برخوردار نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

قطر القطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر القطر مهاجم الجزایری سوپر گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • فیلم/ پاس گل استثنایی طارمی با پشت پا
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم