Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت عالم عامل، آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله تبارک و تعالی:
یُؤْتِی الْحِکْمَةَ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَمَنْ یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا ۗ (سوره بقره آیه ۲۶۹) 

با تأثّر و تأسّف، همزمان با ایام اربعین سید و سالار شهیدان درگذشت عالم عامل و عارف بالله، فیلسوف و حکیم والامقام، مجتهد مهذب آیت الله علامه حسن‌زاده آملی(اعلی الله مقامه) که در کنار جایگاه رفیع علمی و معرفتی جهانی، زهد و ساده زیستی، دفاع بی‌تعارف و صریح از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان، غمخواری و همنوایی با تهیدستان جامعه، ایشان را محبوب همه اصناف و طبقات نموده بود را به محضر مولایمان ولی الله الاعظم(ارواحنا فداه)، رهبر عظیم الشان انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، مجامع دانشگاهی، شاگردان فراوان و ارادتمندان بی‌شمار، به‌ویژه فرزندان و خاندان گرانقدر آن عارف واصل تسلیت عرض نموده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جوار مضجع منوّر و شریف حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء از درگاه ایزد منّان، رحمت و مغفرت الهی برای آن فقید سعید، شکیبایی و پاداش معنوی برای کلیه بازماندگان محترم را مسالت می‌نمایم. 

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی»

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی احمد مروی علامه حسن زاده آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت