Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:34:42 GMT

کومان نبود، بارسلونا لوانته را گلباران کرد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۴۷۱

در دومین شب از دیدارهای هفته هفتم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ موفق شد میهمان خود تیم لوانته را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

در این بازی ممفیس دپای در دقیقه ششم از روی نقطه پنالتی، لوک دیونگ در دقیقه 14 و آنسو فاتی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برای تیم تحت هدایت رونالد کومان گلزنی کردند تا سومین پیروزی در کارنامه کاتالان‌ها که یک بازی معوقه هم دارند، ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که آنها در سه سه بازی دیگر‌شان هم مساوی کرده‌اند. به این ترتیب بارسلونا 12 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

این اولین پیروزی بارسلونا پس از سه بازی بدون برد (شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و دو تساوی مقابل تیم‌های گرانادا و کادیس در لالیگا) بود و سبب شد که کومان و شاگردان کمی از فشار انتقادات علیه آنها بکاهند. سرمربی هلندی آبی‌و‌اناری‌ها به دلیل محرومیت 2 جلسه‌ای نتوانست در این بازی روی نیمکت بنشیند.

امشب دو بازی همزمان  دیگر از ساعت 20 به وقت تهران در لالیگا برگزار می‌شود که در یکی از آنها رایو وایکانو میزبان کادیس است و در بازی دیگر رئال سوسیه‌داد از الچه پذیرایی می‌کند. از ساعت 22:30 نیز دو بازی همزمان دیگر انجام می‌شود که در آنها رئال بتیس پذیرای ختافه است و سلتاویگو در خانه به مصاف گرانادا می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین بارسلونا لالیگا لوانته اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم