Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@18:08:27 GMT

مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۵۰۴

مردم از سفر به مرز مهران خودداری کنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، محمد نوذری شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: اربعین امسال قرار بود که تعداد ۶۰ هزار نفر زائر از طریق مرز هوایی به عتبات عالیات تردد داشته باشند اما متأسفانه تعداد زیادی از هم وطنان از اقصی نقاط کشور به مرز مهران مراجعه کردند.

 

وی افزود: به رغم اینکه همزمان از شبکه‌های مختلف ملی، سراسری و استانی اعلام شد که همه مرزهای زمینی بسته هستند، اما تعداد جمعیت زیادی در حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر به مرز مهران مراجعه و یک سری مشکلات ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: کشور عراق نیز قوانین و شرایط خاص خود را دارد، بسیاری از این زائران اصلاً گذرنامه یا ویزا ندارند و نیز برخی‌ها واکسن تزریق نکرده بودند و تست پی سی آر نداشتند که باعث یک سری مشکلات شده است.

نوذری افزود: ما مشتاقانه عاشق مردم هستیم که همانند سال‌های گذشته از این مرز عبور کنند، اما اکنون شرایط به گونه‌ای است از یک طرف کشور عراق و از طرف دیگر مشکلات و شرایط مختلفی که در حوزه کرونا وجود دارد بنابراین امکان تردد به مرز مهران وجود ندارد.

وی گفت: خواهشی که از مردم کشور دارم این است که به هیچ وجه به سمت مرز مهران حرکت نکنند زیرا یک سری مشکلات را هم برای خود و هم برای استان ایجاد می‌کنند، خدماتی در این مرز نیست، هوا هم بسیار گرم است و شرایط خوب نیست.

پربیننده ترین ایرانیان ۴۶۰۰خانه طی ۷ماه اخیر در ترکیه خریدند فروش قواره های ۲۰متری آپارتمان در تهران / معامله سهام مسکن در سایت های فروش آنلاین ایرانی ها دومین خریداران خانه در ترکیه! وام مسکن از محل اوراق افزایش یافت اجاره بهای مسکن باز هم رکورد زد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرز مهران مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.
وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد