Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از استقرار ایستگاه‌های سلامت و اجراء پروتکل‌های بهداشتی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد اظهار کرد: برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد به صورت مشارکتی با همکاری مجموعه‌های مردمی، نهادها و دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم‌گیری جمعی انجام شده که برنامه راهپیمایی جاماندگان اربعین، از مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر رضوی برگزار شود. بر اساس تدابیری که انجام شده، قرار است که در مسیر این راهپیمایی ایستگاه‌های سلامت نیز به خدمات بپردازند و اگر قرار بر این شد که پذیرایی نیز انجام شود در قالب بسته‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به همکاری مجموعه‌های مردمی در مسیر راهپیمایی، خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته هیات‌های مذهبی نیز خدماتی را در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین ارائه خواهند داد.

صاحبقرانی تصریح کرد: امیدواریم تمام افرادی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند تا دست به دست هم دهیم و بتوانیم برنامه بسیار خوبی را برای سیدالشهداء(ع) در روز اربعین برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری پياده روي اربعين دهه پایانی صفر پروتکل های بهداشتی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی سازمان تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوي پیاده روی جاماندگان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود