Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری رقابت های انتخابی رده سنی نونهالان استان در اردیبهشت ماه سالجاری نفرات برتر بهمراه کشتی گیرانی که با عملکرد موفق خود نظر کمیته فنی کشتی آزاد را جلب کرده بودند برای انتخاب نفرات نهایی به اردوی آماده سازی فراخوانده شدند و همزمان با انتخاب سرمربی و دو مربی ثابت و دعوت از یک مربی به صورت ادواری که به صورت چرخشی و هر دو هفته یکبار در اردو حضور پیدا می کردند کار آماده سازی تیم کشتی نونهالان آزاد قم برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی کشور کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به صلاحدید کمیته فنی کشتی آزاد قم در جهت رشد کیفی کشتی‌گیران دعوت شده به اردوی تیم استانی، هر هفته کشتی گیر فنی برتر هفته با نظر سرمربی تیم انتخاب و طی مراسمی با حضور پیشکسوتان از وی تقدیر و تجلیل به عمل آمده است.

در ادامه روند انتخاب کشتی گیران برتر جهت دعوت به تیم قم برای اعزام به رقابت های ملی، هفته نخست لیگ برتر کشتی استان در تیرماه سالجاری برگزار و ورزشکاران بااستعداد و آینده نظر مربیان را جهت حضور در اردو تیم استان جلب نمود. گفتنی است قرار بود هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد قم تابستان برگزار شود که به دلیل شیوع موج پنجم کرونا و قرارگرفتن طولانی مدت استان در وضعیت قرمز این بیماری این رقابت ها به تعویق افتاده که امید می رود با بهبود شرایط شیوع این ویروس، تا پایان مهرماه جاری هفته دوم این مسابقات انجام شود.

برای حضور قدرتمند آزادکاران کشتی قم در مسابقات قهرمانی کشور با برنامه ریزی های انجام شده چند مرحله اردوی آماده سازی تیم در داخل و خارج از استان ترتیب یافته و ۵ دیدار تیم به تیم با ترکیبی از نفرات برتر استان جهت آسیب شناسی و رفع نواقص ورزشکاران منتخب کشتی آزاد قم زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم برگزار شد. همچنین بدلیل شرایط نگران کننده بیماری کرونا در تابستان جاری بسیاری از برنامه های آماده سازی و اردوهای انتخابی تیم کشتی آزاد قم لغو و برگزار نگردید.

گفتنی است طی دو سال گذشته و بنابر تصمیم مسوولان ملی، مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان برگزار نشده و ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد قم نخستین حضور خود در این رقابت ها تجربه خواهند کرد.

علی اکبر صبری، مهدی ادبی، مهدی حسنزاده، علی بابا، امیر حسین رضوانی، صالح محمدی، محمدرضا محمدی، ابوالفضل محمدی، محمد بیگدلی و محمد متین رامنش ترکیب تیم نونهالان کشتی آزاد استان قم را تشکیل می دهند و روح‌الله نعمتیان به عنوان مربی و محمد محمدی به عنوان سرپرست و مربی و سید حسین موسوی به عنوان مربی در کنار این تیم حضور خواهند داشت.

مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان آزاد کشور طی روزهای ۷،۸ و ۹ مهر ماه جاری به میزبانی شهر الیگودرز استان لرستان با حضور مدعیان عنوان قهرمانی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها قم لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی کشتی قهرمانی جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی قم لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشتی کشتی قهرمانی جهان کشتی آزاد قم آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، امروز (هجدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پترو پالایش سما، تِکرو، آمبرا و به‌آفرید در دو نوبت صبح و عصر در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از «مهسا جاور»، «زینب نوروزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی، «فرزین رضایی» و «سمانه کرمی» مربی و «بهروز آرمان» سرپرست، در مرحله برگشت نیز به یکه تازی ادامه داد و پیش از پایان رسمی رقابت‌ها، قهرمانی مقتدرانه خود را مسجل کرد. تیم‌های تِکرو و آمبرا نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

«مهسا جاور» و «زینب نوروزی» در حالی در این قهرمانی، نقش ارزنده ای ایفا کردند که به تازگی با کسب سهمیه تیمی روئینگ در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تاریخ ساز شده‌اند. دیروز تیم روئینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی هم چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

تاکید  لشگری بر تداوم قهرمان پروری در دانشگاه

«امیرعباس لشگری» قهرمانی ارزشمند تیم های رویینگ مردان و بانوان را به کادر فنی و اعضای این تیم و همچنین خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت و خاطرنشان کرد: درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور، مرهون سیاست گذاری‌های شایسته در شورای ورزش دانشگاه، حمایت‌های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین تلاش‌های یک تیم حرفه‌ای کاری در بخش های مختلف دانشگاه است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تداوم جوان گرایی، پرورش استعدادها و قهرمان پروری در تیم‌های ورزشی این دانشگاه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، بستر فعالیت برای ورزشکاران و به ویژه دانشجویان را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده و همچنان مصمم به پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی است.

لشگری ابراز امیدواری کرد که در سال برگزاری المپیک پاریس، شاهد حضور پررنگ ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تیم های ملی و کسب افتخارهای تازه برای کشورمان باشیم.

مهیا شدن شرایط حضور رویینگ سواران دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی

«علیرضا سهرابیان» نیز با اشاره به نقش ارزنده باشگاه‌های حرفه‌ای کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش و حمایت از قهرمانان، گفت: تیم‌های رویینگ مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به عملکرد شایسته در لیگ برتر، جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی روسیه را به عنوان نماینده ایران به دست آورده‌اند و امیدواریم شاهد درخشش آنها در رقابت‌های بین‌المللی نیز باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: قرار است رقابت‌های بین‌المللی روسیه، خرداد سال جاری با حضور تیم‌های مطرح دنیا برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا