Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:41:20 GMT

طرز تهیه پانساروتی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۸۶۶

طرز تهیه پانساروتی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پانساروتی یا پانزاروتی غذایی ایتالیایی می باشد که بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد که طعمی منحصر به فرد دارد. پانساروتی نوعی پیراشکی است که بسیار خوشمزه و مقوی و لذیذ می باشد. پانساروتی یکی از غذاهای فانتزی می باشد که می توان این غذای خوشمزه و خوش طعم را برای مهمان هایتان آماده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غذا بر خلاف اسمی که دارد به راحتی و در کمترین زمان آماده می شود فقط کافیست که مواد لازم این غذای خوشمزه و لوکس را در خانه داشته باشید. اگر دوست دارید غذایی متفاوت و لوکس برای مهمان هایتان آماده کنید پیراشکی پانساروتی یکی از غذاهای مناسب برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با طرز تهیه پانساروتی آشنا شوید.

مواد لازم:

کلم‌بروکلی ۱۵۰ گرم

قارچ ۲۰۰ گرم

کدو ۱۵۰ گرم

پنیرپیتزا ۱۰۰ گرم

سس گوجه فرنگی دو قاشق غذاخوری

روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

میگو شش عدد

گوجه مینیاتوری شش عدد

نمک و فلفل به میزان لازم

۱. ابتدا سبزی‌ها را داخل تابه تفت داده.

۲. سپس خمیر پیتزا را باز کرده و سس گوجه‌فرنگی را در وسط خمیر ریخته و پخش می‌کنیم.

۳. بعد، پنیرپیتزا را نیز بر روی سس گوجه‌فرنگی پخش کرده و سبزی‌های تفت داده شده را با روغن‌زیتون روی آن می‌ریزیم و خمیرپیتزا را به صورت رولت می‌بندیم آن‌گاه، به برش‌های مساوی و به شش عدد تقسیم می‌کنیم.

۴. سپس، میگوی تفت داده شده را به آن اضافه کرده با گوجه‌فرنگی‌ها به صورت دلخواه تزیین می‌کنیم.

منبع: شبکه آشپزی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خانگی گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!