Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها مراقب اخبار ضدونقیض و شایعاتی که این روزها بیشتر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، باشند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی این روزها خود را برای دیدار مهم برابر الهلال آماده می کند که اخبار ضد و نقیضی در خصوص وضعیت مصدومان و آسیب دیدگان حریف عربستانی اش از گوشه و کنار مخابره می شود، اخباری که اعتنا به آن نمی تواند اقدام جالبی برای پرسپولیسی ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قدیم الایام بازی های نماینده های ایران برای عربستانی ها با جنگ های روانی زیادی روبرو بوده و به نظر می رسد این بار نیز در آستانه جدال پرسپولیس و الهلال، باید مراقب اخبار منتشر شده در خصوص الهلال به ویژه اخباری که در مورد مصدومان این تیم به گوش می رسد، بود!

بدون شک الهلالی ها برای کسب نتیجه دلخواه برابر پرسپولیس از تمام ابزارهای خود استفاده می کنند و یکی از این ابزار می تواند انتشار اخبار دروغ و کذب در مورد شرایط مصدومان این تیم باشد.

توصیه اکید در آستانه این بازی حساس برای پرسپولیس این است که بدون توجه به این اخبار که می تواند پایه و اساسی کاملا دروغ داشته باشد، بازیکنان تمام تمرکز خود را روی ایجاد شرایط ایده آل در تیم بگذارند و اسیر بازی رسانه ای سعودی ها نشوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس بازی ایران جنگ رسانه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

به نقل از تسنیم هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901898

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!