Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 6 عصر شنبه 3 مهرماه سال جاری ماموران کلانتری شهرزیبا در تماس یکی از نگهبانان شهربازی ارم در جریان پیدا شدن جسد متلاشی شده یک مرد در کانال آب خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و با اسکلت یک مرد داخل کانال آب روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف جسد یک مرد در کانال آب نزدیک شهربازی ارم

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق پای در محل گذاشتند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم با جسد متلاشی شده که تنها استخوان های آن باقی مانده بود در کانال آب روبرو شدند که در بررسی ها نشان از جسد یک مرد حدود 45 ساله دارد و چند ماه از مرگ وی می گذرد.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی در این مرحله دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات پلیسی نیز برای شناسایی هویت جسد و در ادامه علت مرگ در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد اسکلت جسد اخبار حوادث اسکلت جسد آب شهربازی یک مرد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی بازار آزاد فیلم طناز طباطبایی طناز طباطبایی در فیلم سینمایی طناز طباطبایی بازیگر کانال آب یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی