Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر به دلیل برخی مشکلات در واردات، قیمت موز افزایش چشمگیری داشته است.

او قیمت کنونی هر کیلو موز را ۲۴ تا ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: بنابر گزارش های شفاهی در میدان مرکزی هر کیلو موز تا ۳۰ هزار تومان عرضه می شود که این موضوع جای تاسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر قیمت کنونی هر کیلو انجیر زرد را ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو انگور بیدانه قرمز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، انگور بیدانه سفید ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، انگور شاهانی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان، آلو سانترال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، پسته تازه ۹۰ تا ۱۲۵ هزار تومان، توت فرنگی ۳۰  تا ۴۵ هزار تومان، خیار اصفهان ۴ تا ۸ هزار تومان، خیار بوته ای ۶ تا ۱۱ هزار تومان و خیار گلخانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.

محصول قیمت هر کیلوگرم انجیر زرد ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان انگور بیدانه قرمز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان انگور بیدانه سفید ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان انگور شاهانی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان آلو سانترال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان پسته تازه ۹۰ تا ۱۲۵ هزار تومان توت فرنگی گلخانه ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان خیار اصفهان ۴ تا ۸ هزار تومان خیار بوته ۶ تا ۸ هزار تومان خیار گلخانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو سیب گلاب پاییزه با نرخ ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۹  تا ۱۶ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۸ تا ۱۶ هزار تومان، شلیل شبرنگ سیبی ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان، شلیل شمس ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان،گلابی بیروتی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، هلو زعفران ۱۲ و ۲۰ هزار تومان، شاه پسند ۴ تا ۸ هزار تومان و هندوانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب سود منطقی در خرده فروشی ها عرضه می شود.

او قیمت هر کیلو انار شیراز را ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی را ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، نارنگی انشو را ۸ تا ۱۴ هزار تومان و لیموشیرین را ۱۲  تا ۱۷ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت هر کیلوگرم سیب گلاب پاییزه  ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان سیب لبنانی زرد ۹ تا ۱۶ هزار تومان سیب لبنانی قرمز  ۸ تا ۱۶ هزار تومان شلیل شبرنگ سیبی  ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان شلیل شمس  ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان گلابی بیروتی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان گلابی شاه میوه ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان هلو انجیری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان هلو زعفرانی ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان موز ۲۴ تا ۲۸ هزار تومان شاه پسند  ۴ تا ۸ هزار تومان هندوانه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان نارنگی انشو  ۸ تا ۱۴ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان انار شیراز  ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: با توجه به تنوع میوه های تابستانه و پاییز، نوسانی در بازار نداریم.

او قیمت کنونی هر کیلو بادمجان دلمه را ۳ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۸ تا ۱۳ هزار تومان، بامیه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، پیاز شیری ۴ تا ۶ هزار تومان، پیاز قرمز ۵ تا ۷ هزار تومان، پیاز زرد ۴ تا ۶ هزار تومان، سیب زمینی نو ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۹ تا ۱۶ هزار تومان، فلفل دلمه گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، فلفل شیرین شمال ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، کدو حلوایی ۴ تا ۷ هزار تومان و کلم بروکلی ۱۵ تا ۲۴ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلو گرم بادمجان دلمه ۳ تا ۵ هزار تومان بادمجان قلمی  ۴ هزار  و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان بادمجان گلخانه ۸ تا ۱۳ هزار تومان بامیه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان پیاز شیری  ۴ تا ۶ هزار تومان پیاز قرمز ۵ تا ۷ هزار تومان پیاز زرد  ۴ تا ۶ هزار تومان سیب زمینی نو ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان سیرخشک ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان فلفل دلمه سبز ۹ تا ۱۶ هزار تومان فلفل دلمه گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان فلفل شیرین شمال  ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کدوحلوایی ۵ تا ۷ هزار تومان کلم بروکلی ۱۵ تا ۲۴ هزار تومان

کارگر ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو کاهو پیچ سالادی با نرخ ۷ تا ۱۲ هزار تومان، کاهو رسمی ۵ تا ۷ هزار تومان، کدو مسمایی ۷ تا ۱۲ هزار تومان، کرفس ۴ تا ۶ هزار تومان، کلم سفید ۴ تا ۶ هزار تومان، کلم قرمز ۷ تا ۱۲ هزار تومان، گل کلم ۴ تا ۱۰ هزار تومان، گوجه فرنگی ۴ تا ۷ هزار تومان و لوبیا سبز ۷ تا ۱۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو هویج در میدان مرکزی ۹ تا ۱۴ هزار تومان است که نسبت به هفته های اخیر کاهش داشته است و همواره برآورد می شود که طی هفته های آتی با ازدیاد عرضه محصول، قیمت کاهش یابد.

کارگر قیمت هر کیلو سبزی جور( پلو،آش و قورمه) را ۵ تا ۷ هزار تومان و سبزی خوردن را ۶ تا ۸ هزار تومان اعلام کرد.

محصول قیمت هر کیلوگرم کاهو پیچ سالادی ۷ تا ۱۲ هزار تومان کاهو رسمی ۵ تا ۷ هزار تومان کدو مسمایی ۷ تا ۱۲ هزار تومان کرفس ۴ تا ۶ هزار تومان کلم سفید  ۴ تا ۶ هزار تومان کلم قرمز ۷  تا ۱۲ هزار تومان گل کلم ۴ تا ۱۰ هزار تومان گوجه فرنگی ۴ تا ۷ هزار تومان لوبیا سبز ۷ تا ۱۲ هزار تومان لیموترش جهرم ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان لیموترش سنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان هویج ۹ تا ۱۴ هزار تومان سبزی جور ۵ تا ۷ هزار تومان سبزی خوردن ۶ تا ۸ هزار تومان

او در پایان با اشاره به بازار میوه و سبزی در ایام‌اربعین تصریح کرد: در سنوات گذشته، قیمت اقلام در مناسبت های مختلف افزایش می یافت که امسال به دلیل بحث کرونا، مناسبت ها پررنگ نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار میوه واردات موز قیمت هندوانه رئیس اتحادیه میوه و سبزی ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان هزار تومان اعلام ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان محصول قیمت هر کیلو ۷ تا ۱۲ هزار تومان ۵ تا ۷ هزار تومان ۴ تا ۸ هزار تومان ۴ تا ۶ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان تا ۱۶ هزار تومان هزار و ۵۰۰ تومان کنونی هر کیلو هزار و ۵۰۰ انگور بیدانه هزار تومان ۵ هزار تومان سیب لبنانی ۳ تا ۵ هزار تا ۱۰ هزار فلفل دلمه ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

رسول حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این انجمن با همکاری شهرداری از سوم تا نهم اردیبهشت ماه در مدارس مناطق مختلف اصفهان در راستای فعالیت محیط زیستی و ساخت زیربنای فرهنگ‌سازی و مهارت سازی در کودکان، با روشی کاملا جذاب و در قالب بازی، نحوه تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله را برای جلوگیری از تولید شیرابه و تخریب محیط زیست به دانش آموزان آموزش می دهد.

وی با اشاره به جشنواره ۳۶۵ غذای گیاهی سالم که روز جمعه (امروز) در چهارباغ عباسی برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره بزرگترین جشنواره غذایی گیاهی در خاورمیانه است که امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در اصفهان برگزار شد که در آن تابلوهای تهیه شده با پوسته های میوه و سبزی و صیفی به معرض نمایش درآمد.
به گفته وی، همایش و سخنرانی به همراه اجرای غرفه های تغذیه سلامت در هفته جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در جاده سلامت اصفهان برگزار می شود.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد افزود: روزانه حدود ۴۰ تن زباله در کشور تولید و تنها حدود هشت درصد این زباله ها بازیافت می شود.
وی خاطرنشان کرد: روزانه حدود یک هزار تن زباله در اصفهان تولید می شود.
حیدری گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد زباله ها را شیرابه و رطوبت تشکیل می دهد و دو سوم حجم زباله‌ها با خشک کردن پوست میوه ها و ته مانده سبزیجات، کاهش پیدا می‌کند.
مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد با بیان اینکه این انجمن آمادگی لازم برای جمع آوری خشکاله ها را در سراسر اصفهان دارد اظهار داشت: خشکاله میوه و سبزی منبع غذایی خوبی برای خوراک دام ها محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید