Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@08:36:48 GMT

از سجامی شده‌ها چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۴۰۳

از سجامی شده‌ها چه خبر؟

آخرین آمار نشان می دهد که بیش از ۱۶۶ هزار نفر در شهریور ماه در سامانه سجام ثبت نام کردند تا تعداد سجامی شده ها در کشور به بیش از ۳۹ میلیون نفر برسد.

 آمار تعداد نفرات ثبت نام شده در سجام و همچنین تعداد نفرات احراز هویت شده در این سامانه نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری ۳۱۹ هزار و ۴۹۱ نفر، در اردیبهشت ماه ۱۳۸ هزار و ۸۸ نفر، در خرداد ماه ۷۶ هزار و ۲۱۴ نفر، در تیر ماه ۸۹ هزار و ۱۲۰ نفر، در مرداد ماه ۷۷ هزار و ۸۸۲ نفر و در شهریور ماه ۱۶۶ هزار و ۱۳۹ نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هویت ۳۵۳ هزار و ۳۰ نفر در فروردین ماه، ۱۷۲ هزار و ۲۵۱ نفر در اردیبهشت ماه، ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ نفر در خرداد ماه، ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ نفر در تیر ماه، ۹۹ هزار و ۴۷۱ نفر در مرداد ماه و ۲۲۲ هزار و ۲۴۸ نفر در شهریور ماه در سامانه سجام احراز شد.

تعداد افرادی که در سامانه سجام در شهریور ماه ثبت نام کردند نسبت به اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد افزایش داشته است که دلیل آن می تواند خبری باشد که چندی پیش مبنی بر لزوم سجامی شدن از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی منتشر شد. هر چند زمانی که برای این الزام تعیین شده بود برداشته شد اما همچنان همه افرادی که دارای کد بورسی هستند باید در سامانه سجام احراز هویت شوند.

بر اساس این گزارش، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سامانه سجام شهریور ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران