Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن کامل پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملایکه الاتخافوا و لا تحزنوا

 ارتحال حضرت علامه، آیت الله آقای حسن‌زاده آملی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
علامه فقید مرحوم آیت الله  حسن‌زاده  آملی،  عارف و فیلسوف برجسته و کم نظیر عصر ما و از سرمایه ها و افتخارات گرانبهای جهان اسلام بودند که عمر باسعادت و پر برکت خویش را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اسلام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین صرف نمودند و پس از عمری  مجاهدت و برجای گذاردن آثار متنوع گرانبها و ماندگار علمی و توحیدی و تربیت شاگردان بسیار، به لقاءالله پیوستند.  

ایشان از زمره آن  اولیا الهی بودند که بهجت اتصال به مبدا نور، دنیا را در مقابل دیدگانشان کوچک کرده بود. راز  پرداختن به معرفت شهودی نفس و آشنا ساختن تشنگان معارف الهی با این حقیقت عظیم نیز همین بوده است.

اهل الله با گفتن ربنا الله با تمام وجود و استقامت در این راه ، محل نزول ملایکه و بشارت های آنان می گردند: طوبی لهم ثم طوبی لهم.

اینجانب این ضایعه مولمه را به  محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام، حوزه های علمیه، جهان اسلام، ملت شریف ایران خصوصاً مردم شهیدپرور خطه مازندران و دارالمومنین شهرستان آمل، ارادتمندان، شاگردان و بستگان خصوصاً بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آملي لاريجاني علامه حسن زاده آملی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام حسن زاده آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور