Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر انوش دهنادی مقدم در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه در شیب نزولی خیز پنجم کرونا قرار داریم، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۸۳ بیمار جدید کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری شدند.

وی تعداد کل بستری های کرونایی گیلان را ۴۵۹ بیمار دانست و افزود: ۷۶ بیمار نیز بدحال و نیازمند مراقبت های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در پیک اخیر با سویه دلتا مواجه بودیم، تصریح کرد: افرادی که به کرونای دلتا مبتلا می شوند تا شش نفر دیگر را درگیر می کنند و لذا محاسبات نشان می دهد واکسیناسیون ۸۰ تا ۸۵ درصد جامعه جهت ایجاد ایمنی عمومی ضرورت دارد.

دهنادی مقدم، از واکسینه شدن ۵۰ درصدی جامعه هدف گیلان در نوبت اول خبر داد و خاطرنشان کرد: جامعه تحت پوشش دوز دوم نیز از ۲۵ درصد عبور کرده و لذا هرگونه سهل انگاری درباره بیماری ما را وارد خیز ششم می کند.

وی با اشاره به افزایش مسافرت ها به گیلان طی روزهای اخیر، یادآور شد: هر زمان مسافرت ها به گیلان زیاد می شود، حدود هفت تا ۱۰ روز بعد با افزایش مبتلایان سرپایی و بستری مواجه هستیم.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه سویه جدید دلتاویروس در استان مشاهده نشده است، عنوان کرد: ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ساده ترین روش برای حفظ سلامتی است و لذا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از مردم پذیرفته نیست.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونای دلتا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره