Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@20:43:45 GMT

کدام شهرها بیشترین کارتخوان را دارند؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۹۳۸

کدام شهرها بیشترین کارتخوان را دارند؟

براساس جدیدترین آمار شاپرک، تعداد دستگاه‌های کارتخوان شهر تهران، به میزان ۰.۱۷ درصد و شهر اصفهان، ۰.۳۱ درصد در تیر و مرداد ۱۴۰۰ کاهش پیدا کردند. ناطقان: دستگاه کارتخوان، یک دستگاه پرکاربرد است که شما می‌توانید آن را در فروشگاه‌ها، ادارات و مغازه‌های مختلفی ببینید. همه ما در طول شبانه روز ممکن است بارها با دستگاه‌های کارتخوان کار کرده باشیم یا ممکن است این دستگاه‌ها را در محل کار خود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با روی کار آمدن دستگاه‌های کارتخوان یا پوز، این روزها میزان حمل و نقل و استفاده از پول نقد به حداقل رسیده است. به خصوص انجام پرداخت‌هایی که به مقدار زیادی پول نقد نیاز ندارند، با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ممکن است.


جدید‌ترین آمار شاپرک خبر از کاهش تعداد دستگاه‌های کارتخوان در تیر و مرداد ۱۴۰۰ در شهر تهران و اصفهان می‌دهد.



بر اساس جدول بالا، استان های تهران، خراسان رضوی،اصفهان، فارس و خوزستان به ترتیب بیشتری تعداد کارتخوان فروشگاهی فعال در مرداد 1400 بوده اند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شهرها ، بیشترین کارتخوان ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرها بیشترین کارتخوان تهران دستگاه های کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بابیان اینکه افتتاح خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان مصوبه هیئت دولت و تأکید قانون است، گفت: این مهم تکلیفی به واسطه اساسنامه برای هلال احمر است چرا که در حوادث و سوانح تاثیرگذار است.

وی افزود: هلال احمر سازماندهی دوره‌های آموزشی و تیم‌های امدادی و نیرو‌ها را در این خانه‌ها عهده دار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: برای تجهیز خانه هلال شهر سهرورد امسال ۲۰۰ میلیون ریال تخصیص خواهد یافت و ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری، ۲ دستگاه فشار سنج و یک دستگاه مانکن SPR دیجیتالی به این خانه هلال ارائه خواهد شد.

در حاشیه افتتاح خانه هلال سهرورد تیم‌پزشکی متشکل از سه دندانپزشک، سه کارشناس مامایی و یک پزشک عمومی مراجعان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید