Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:30:57 GMT

۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۹۴۲

۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تقی نجمی صبح دوشنبه در آئین آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در تکاب اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان طرح مواسات و همدلی، سپاه شهدای استان از ابتدای طرح تا به امروز توسط خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و دیگر نهادهای انقلابی ۷۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی هر بسته را پنج میلیون ریال بوده اعلام کرد و گفت: علاوه بر بسته‌های معیشتی، توزیع کارت هدیه بین کارگران نیازمند، ذبح و توزیع گوشت گرم قربانی شده توسط خیران، آموزش چهره به چهره درباره پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا بین مناطق محروم و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مرزی استان نیز انجام شده‌است.

نجمی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی کسب و کارها طی ۲ مرحله کمک‌های مومنانه در استان جمع آوری و توزیع شده که در مرحله اول ۳۷۰ هزار بسته کمک و در مرحله دوم ۲۲۰ هزار کمک مومنانه به نیازمندان ارسال شده‌است.

وی با اشاره به اجرای پویش خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی بیان کرد: بسیجیان استان در قالب طرح شهید سلیمانی و نیز رزمایش مومنانه اقدامات شاخصی برای تأمین سلامت جامعه و تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های مبتلا انجام داده‌اند.

کد خبر 5314494

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر ایلام مرز مهران بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی