Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی اربعین تجلی عزت و ارادت مسلمانان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان است.

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا افزود: راهپیمایی اربعین تجلی عزت و ارادت  مسلمانان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان است هرچند دوسال است ملت ایران از این پیاده رویی محروم هستند اما در این شرایط باید به صورت معنوی از فضایل این روز و این حرکت بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند اسلام اصیل را با تخریب باورها و اعتقادات مسلمانان از بین ببرند، تصریح کرد: برپایی مراسمات اربعین، تشریح قیام عاشورا و هدف اصلی قیام امام امام حسین ، بازخوانی قیام کربلا و رسالت این قیام بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

حجت الاسلام دیرباز اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه حضور پرشور جوانان در عزاداری ها به ویژه در مراسم اربعین نشانه ناکام ماندن توطئه دشمنان است که باید از این فرصت در جهت آشنا کردن نوجوانان وجوانان با اهل بیت بهره گرفت‌.

وی  با تاکید به اینکه بازخوانی علت قیام امام حسین (ع) در زنده نگه داشتن رسالت ابا عبدالله مهم است، یاد آور شد: بازخوانی قیام کربلا و گرامیداشت اربعین گام مهمی در ماندگاری پیام عاشورا است.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: امید است با ریشه کنی کرونا و بهتر شدن شرایط موجود سال آینده حضور میلیونی ملت ایران در پیاده رویی اربعین را شاهد بوده و حضور باشکوه اقشار مختلف عزاداران حسینی و اتحاد مسلمانان را به دنیا نشان داده و مکتب حسینی را بیش از بیش در دنیا ترویج دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور

میثم مطیعی در جدیدترین توییت خود به مردم هشدار داد و نوشت: اگر شیعیان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت باشند، کربلا رخ خواهد داد نه ظهور!

توییتر میثم مطیعی

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی