Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – استقلال در لیگ بیستم ۵ مهاجم در اختیار داشت؛ شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و سبحان خاقانی ترکیب خط آتش استقلال را تشکیل می‌دادند.

بعد از پایان لیگ، ۲ مهاجم از جمع آبی‌پوشان جدا شدند و استقلال توانست امین قاسمی‌نژاد را در این پست برای لیگ بیست و یکم به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان رمضانی معمولاً در نیمه دوم به کارگیری می‌‌شود و سبحان خاقانی هنوز برای کسب تجربه زمان بیشتری نیاز دارد.

از سوی دیگر استقلال باید در سه جبهه (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) به میدان برود. شیوع کرونا و مصدومیت در این شرایط هم مسئله عجیبی نیست. بنابراین کادرفنی استقلال نمی‌تواند ریسک کند.

نباید فراموش کرد که مجیدی به شرطی اجازه فروش مهدی قایدی را صادر کرد که دو مهاجم سطح بالا به جای وی جذب شود. با توجه به تقویم لیگ برتر مهاجمان تراز اول داخلی، تیم خود را انتخاب کرده‌اند. با این اوصاف مجیدی ناچار است به دنبال مهاجم خارجی برود.

از طرفی این ریسک وجود دارد که مهاجمان خارجی نتوانند خود را با  شرایط لیگ برتر ایران و استقلال منطبق کنند. همچنین نباید فراموش کرد انتقال پول به حساب بازیکنان خارجی برای باشگاه‌های ایرانی دشوار است. از سوی دیگر با توجه به شرایط ارزی هم نمی‌توان مهاجم گران قیمت خرید.

پیش از این شیمبا که در فولاد خوزستان و دیگر تیم‌های ایرانی سابقه بازی داشت مورد توجه آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت هرچند در نهایت با استقلالی‌ها به توافق نرسید و در خوزستان ماندگار شد. هرچند پریرا با شرایط لیگ ایران مطابقت زیادی دارد؛ اما سن بالای این بازیکن هم اشتیاق آبی‌پوشان را برای جذبش کاهش داده بود.

حالا گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است که استقلال با دو مهاجم برزیلی در حال مذاکره است. از آنجا که آجورلو به تازگی وارد استقلال شده، سعی کرده شرایط کاری را برای فرهاد مجیدی آسانتر  و از در تعامل با وی وارد شود. باید دید استقلال این بار می‌تواند مهاجم دلخواه خود را جذب کند؟ بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید استقلال پیگیر روند درمانی غلامی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته مهدی قایدی ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند