Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی کی از ویژگی‌های برجسته علامه حسن زاده را مواضع انقلابی و جهادی یاد کرد و گفت: مراتب علمی، اخلاقی، قرآنی و عرفای این شخصیت معلوم و مشخص بود و مواضع انقلابی و جهادی این شخصیت نیز برجسته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علامه حسن زاده یکی از آثار خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است، گفت: آنچه که امروز مهم است، مواضع انقلابی و ولایی یک عالم و روحانی است.

وی با تاکید براینکه روحانیت انقلابی نباید بگذارند فضا به سمت افرادی که با انقلاب و شهید و شهادت ارتباطی ندارند، سوق پیدا کند، افزود: مازندران و آمل انقلاب و انقلابی خواهد ماند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ۷۵ سال قبل علامتین حسن زاده و جوادی آملی به سربازی امام زمان (عج) و حوزه‌های علمیه رفتند، افزود: شهرستان آمل فضلای ارجمندی دارد و به عنوان ثقل حوزوی محسوب می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: در صورت مصلحت امیدواریم مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی با حضور علامه جوادی آملی در آمل برگزار شود.

کد خبر 5314525

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ساری مراسم تشییع هفته دفاع مقدس اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر ایلام مرز مهران بازگشایی مدارس آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی مواضع انقلابی علامه حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج