Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عابدین خرم روز دوشنبه در یادواره شهدای آبروی محله در هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزود: هجرت مقدمه جهاد، جهاد مقدمه شهادت و شهادت هم مقدمه رسیدن به خدا است و همه شهدای انقلاب، این مسیر هجرت، جهاد، شهادت و در نهایت لقاء الله را طِی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چون هدف ما در جنگ هشت ساله مقدس بود گفت: برای همین به آن دوران دفاع مقدس می‌گوئیم چون هدف و انگیزه همه رزمندگان، الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا گفت: حرکت شهدای ایران اسلامی به عنوان الگو و اسوه همه آزادی خواهان و استکبار ستیزان جهان تبدیل شده است و هر جا که مقاومتی علیه باطل است، به برکت خون شهیدان دفاع مقدس است.

خرم گفت: مقاومت و تسلیم ناپذیری رزمندگان انقلاب شکوهمند اسلامی، همان امتداد و ادامه مکتب عاشورا بود و در واقع می‌توان گفت که همه این مقاومت‌ها و آزادی خواهی ها، نشأت گرفته از مکتب انسان ساز و سربلند عاشورا است.

وی گفت: اگر معرفت و شناخت نباشد نمی‌توان پرچم و هدف گروهکی تروریستی مثل داعش را که در ظاهر شعار اسلام دارد و به خیال خود برای احیااسلام قیام کرده است را تشخیص داد.

خرم افزود: جوانان و انقلابیون ایرانی در همان روزهای اول، با تشخیص و درایت خود، نه تنها فریب ظواهر و شعارهای چنین گروهک‌های کثیف را نخوردند بلکه با حضور در آن سوی مرزها، به مردم دیگر کشورها هم در شناخت نیات پلید و شوم داعش، کمک کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه باید شور همراه با شعور باشد گفت: یک رزمنده و انقلابی، در کنار اینکه شور و اشتیاق جنگیدن با کفر و استکبار را دارد، شعور و فهم عمیقی هم باید داشته باشد تا در جنگ روانی دشمن گرفتار نشود.

وی، امنیت مثال زدنی کشور در منطقه‌ای که سرتاسر نا امنی و جنگ است را مدیون فداکاری جوانان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: این جوانان با معرفت، با فدا کردن جان و مال خود و با حضور تأثیر گذار در هزاران کیلومتر آن‌طرف تر، اجازه نفوذ جریان‌های تکفیری و تروریستی به خاک مقدس ایران را نمی‌دهند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهدا هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهدا آذربایجان شرقی تبریز شهدا هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است