Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:53:39 GMT

افشاگری الریاضیه؛ ستاره الهلال مصدوم نیست؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۵۸۳

روزنامه الریاضیه خبر داده که آندره کاریو باوجود اینکه از سوی الهلال مصدوم خوانده شده، در فهرست تیم ملی پرو قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال در هفته‌های اخیر با مصدومان نسبتا زیادی دست و پنجه نرم کرده اما در آستانه آخرین بازی پیش از فیفادی و لیگ قهرمانان آسیا، برخی از مصدومان این تیم فرصت تمرین را پیدا کرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای بازی با پرسپولیس نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا روزنامه الریاضیه به عنوان یکی از مهمترین نشریه‌های ورزش عربستان، در گزارشی به نقل از منابع اختصاصی در الهلال، افشا کرده که «کاریو به تیم ملی پرو دعوت شده است.» این در حالی است که باشگاه الهلال او را به عنوان مصدوم معرفی کرده بود.

 

این روزنامه نوشته که «تیم ملی پرو با دعوت از این بازیکن قصد دارد وضعیت او را بررسی کند  تا در صورت امکان از وی بازی بگیرد.» پرو قرار است در دو بازی حساس مقابل بولیوی و شیلی قرار بگیرد.

 

کاریو که این فصل پشت خط چهار خارجی آماده الهلال مانده و در این فهرست چهار نفره قرار ندارد، یکی از ستاره‌های الهلال محسوب می‌شود و این باشگاه عربستانی اعلام کرده بود که وی چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

 

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در استادیوم التعاون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شود.

گل نخست بازی در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید. ارسال مایکل دلگادو از سمت راست به تیر دوم، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای، توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 70 و روی توپ گیری خوب مایکل دلگادو در مرکز زمین، او به سمت دروازه میزبان پیش رفت و توپ را به ساویچ سپرد که هافبک صربستانی با یک پاس بغل پای آرام، توپ را برای سعود عبدالحمید کاشت و این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

الهلال در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، کار التعاون را یکسره کرد. باز هم مایکل دلگادو در متن حرکت بود و با نفوذ از سمت راست به درون محوطه جریمه، توپ را برای صالح الشهری ارسال کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، بازی را سه بر صفر کرد.

در نهایت الهلال با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود، شمار امتیازاتش را به 83 رساند و در صورت توقف النصر در دیدار هفته بعد، آبی‌های ریاض می‌توانند با تساوی یا پیروزی مقابل الاهلی، جشن قهرمانی را برگزار کنند.

الهلال پیش از این عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده بود و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارد. آنها در فینال جام حذفی نیز باید با النصر روبرو شوند تا مدعی اصلی کسب سه گانه داخلی باشند.

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل