Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم شهرستان گناباد با حضور در اجتماع جاماندگان حسینی پیام اربعین را فریاد زدند و در سوگ سالار شهیدان امام حسین(ع) و یارانشان به عزاداری پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، همزمان با اربعین حسینی خیل عظیمی از مردم گناباد که دلهایشان در مسیر نجف تا کربلا پر می‌کشد به یاد پیاده روی اربعین با حضور در مسیر گناباد - کاخک به زیارت چهارمین حرم رضوی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشقان امام حسین (ع) در طول مسیر توسط موکب‌های مردمی پذیرایی شدند و در مسیر 20 کیلومتری گناباد تا کاخک را باپای پیاده در زمین‌های پر از خاک و خاشاک پیمودند.

خانمی که با چشمانی گریانی پیاده روی می‌کند گفت: دلم برای حرم ارباب پر کشیده از دلتنگی دارم دق می‌کنم شرکت در پیاده‌روی جاماندگان تسکینی بر دل کسانی است که از پیاده‌روی اربعین جا مانده‌اند.

آقایی که با کودکش در پیاده‌روی حضور دارد نیز می‌گوید: امسال که زیارت حرم امام حسین(ع) از ما سلب شده با حضور در پیاده‌روی جاماندگان همان پیام پیاده‌روی اربعین سال‌های عراق را به جهان مخابره می‌کنیم.

یکی از موکب داران این مسیر نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفت: امام حسین (ع) هیچگاه زائرانش را فراموش نمی‌کند و امسال با وجود گرانی و وضعیت سخت معیشتی  اما کمک‌های زیادی از سوی خیرین انجام شد.

استان فارس در آستانه اربعین؛ از اهتزاز پرچم عزا در بین‌الحرمین شیراز تا رکاب‌زنی نوجوانان‌سوگواره جهانی رضوی در دهه آخر صفر / پخش ‌270 برنامه حرم مطهر رضوی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی‌برنامه‌های حرم رضوی در اربعین حسینی اعلام شد/ از مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی تا سوگواره‌های رضوی و مهر محرم

وی افزود: سال‌های گذشته در موکب گنابادی‌ها در نجف کمک می‌کردم و امسال نیز دلم هوای کربلا کرده بود بنابراین تصمیم گرفتم در این موکب کمک کنم خدمت به عزاداران و زائران امام حسین(ع) در هر مکانی ارزشمند است.

انتهای پیام/281/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان گناباد در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد