Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتخاب شد تا بیست و یکمین جابه‌جایی را دوران مربیگری‌اش تجربه کرده باشد.

 باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از عدم توافق با محمود فکری و سیروس پورموسوی با فراز کمالوند به توافق نهایی نرسید تا کمالوند پس از ترک تراکتور راهی شهر اولین‌ها شود.

کمالوند فصل قبل هم دوران عجیبی را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا در شاهین بوشهر و در لیگ یک سرمربی بود اما پیشنهاد کمک به فرهاد مجیدی را قبول کرد و راهی استقلال شد. چندی بعد باشگاه سایپا او را به عنوان جانشین ابراهیم صادقی معرفی کرد ولی پیش از پایان لیگ بیستم، کمالوند تصمیم به جدایی از خودروسازان گرفت.

او برای شروع لیگ بیست و یکم با باشگاه تراکتور قرارداد بست اما به دلیل اختلافات و مشکلات مالی این تیم را ترک کرد و حالا سر از نفت مسجدسلیمان درآورده است. این بیست و یکمین جا به جایی کمالوند از سال ۱۳۸۰ به این سو است.

او پیش از این در تیم‌های استقلال اهواز، ابومسلم، برق تهران، پیام مشهد، سرخپوشان، شیرین‌فراز کرمانشاه، صنایع اراک، سرخپوشان، تراکتور، پاس همدان، شهرداری تبریز، گسترش فولاد تبریز، صنعت نفت آبادان، گل ریجان البرز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم، شاهین بوشهر، استقلال تهران، سایپا و تراکتوربه عنوان سرمربی، مربی و مدیرفنی عضویت داشته است.

باید دید دوران حضور این سرمربی ۴۴ ساله در تیم جدیدش چقدر به طول خواهد انجامید.

نفت از لیگ هجدهم در لیگ برتر حضور داشته و سرمربیانی چون عبدالله ویسی، داریوش یزدی، علیرضا مرزبان، مهدی تارتار، مجتبی حسین، فیروز کریمی و محمود فکری در این تیم کار کرده‌اند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901604

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است