Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@16:54:39 GMT

پرسپولیس فریبکاری می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۶۴۰

پرسپولیس فریبکاری می‌کند؟

فرارو: تیم‌های پرسپولیس و پیکان روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید. برای پرسپولیسی‌ها در این دیدار حامد پاکدل موفق به گلزنی شد.

به گزارش فرارو، با توجه به اینکه لیگ برتر ایران تعطیل است پرسپولسی‌ها این روز‌ها چندین بازی تدارکاتی در دستور کار قرار داده اند تا از این حیث، محک جدی تری بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در بازی روز گذشته چندین اتفاق افتاد که شایعاتی به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که کادر فنی پرسپولیس نخواسته تصویری از ترکیب اولیه پرسپولیس منتشر شود که طبیعی است این کار را برای جلوگیری از درز اطلاعات پیش از بازی حساس با الهلال انجام داده است. با این حال، اما تغییر شماره پیراهن بازیکنان این تیم هم دیگر موضوعی است که از آن به عنوان فریب الهلال توسط پرسپولیس یاد شده است.

مشخص نیست واقعا یحیی گل محمدی چنین قصدی داشته یا خیر، ولی مشخصا این مورد چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، چون وقتی این بازی پخش نشده و حتی تصویری از ترکیب اولیه پرسپولیس هم نبوده است پس چه دلیلی برای فریب بیشتر الهلال وجود داشته است؟ نکته مهمتر اینکه پرسپولیسی‌ها در این بازی با پیراهن‌های فصل پیش به میدان رفتند که همین مورد می‌تواند تغییر شماره‌ها را توجیه کند. احتمالا پیراهن‌های تمرینی یا پیراهن‌های جدید این فصل پرسپولیس آماده نبوده و به همین دلیل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با شماره‌های متفاوت به میدان رفته اند. البته این مورد حدس و گمان است و هنوز نمی‌تواند به طور قطع گفت که یحیی و تیمش از این مورد هدفی داشته اند یا خیر.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد