Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:46:03 GMT

5 شکارچی غیرمجاز آهو در بندرلنگه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۷۳۵

5 شکارچی غیرمجاز آهو در بندرلنگه دستگیر شدند

 سرهنگ مهراب کاظمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در مناطق حافظت شده در کوه‌های اطراف چارک، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی با همراهی و همکاری عوامل محیط‌بانی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: مأموران پلیس پس از شناسایی افراد و جمع آوری ادله و مستندات کافی در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی 5 شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه اذعان کرد: از متهمان دستگیر شده 2 رأس آهوی شکار شده به همراه 3 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

این مسؤول انتظامی با بیان اینکه افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: محافظت و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه همگانی است و پلیس در برخورد با شکارچیان غیر مجاز و عاملان تخریب محیط زیست و منابع طبیعی قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شکارچیان غیرمجاز شکارچی غیرمجاز شکار محیط زیست اخبار حوادث محیط زیست شکارچی غیرمجاز شکارچیان غیرمجاز چارک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی بازار آزاد طناز طباطبایی طناز طباطبایی در فیلم سینمایی طناز طباطبایی بازیگر ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر