Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاضی زاده هاشمی به همراه جمعی از مسئولان استان خوزستان در دومین روز از سفر خود به این استان با آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه طلبه شهید سید مرتضی شفیعی، بر تداوم راه شهدا و الگوبرداری از زندگی آنها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رییس جمهوری همچنین در این دیدار یاد و خاطره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای را گرامی داشت و دیدار با خانواده این نوجوان فداکار را از برنامه‌های خود در سفر به خوزستان اعلام کرد. 

آیت الله سید علی شفیعی نیز ضمن قدردانی از حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید کشور به خوزستان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ادامه راه این شهیدان را از رسالت‌های اصلی نظام و انقلاب برشمرد.  

پیش از این نیز قاضی زاده هاشمی از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار کیانشهر اهواز بازدید و بر تکمیل فاز دوم این مجتمع تاکید کرد.

مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار دارای یک استخر مجهز و محلی ویژه برای آب درمانی مجموعه خانواده جانبازان و ایثارگران استان است که فاز نخست آن روز پنجشنبه به بهره‌برداری می رسد و تکمیل فاز دوم آن با تامین اعتبار لازم با دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور قرار است شتاب گیرد.

وی پیش از آن با حضور در گلزار شهدای اهواز نسبت به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و پس از آن در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید حضور یافت.

معاون رئیس جمهوری در ادامه نیز از برخی اماکن فرهنگی استان بازدید کرده و در جلساتی نیز با مسئولان استان شرکت خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی یکشنبه شب وارد خوزستان شد و در بدو ورود در یادمان شهدای گمنام استانداری خوزستان حضور یافت و نسبت به این شهدای والا مقام ادای احترام کرد. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل

دریافت 20 MB کد خبر 6091802

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام