Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:05:09 GMT

استقبال دمشق از نزدیک شدن روابط ایران و عربستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۹۳۲

استقبال دمشق از نزدیک شدن روابط ایران و عربستان

وزیر خارجه سوریه گفت که کشورش از نزدیک شدن روابط ایران با عربستان و یا هرکشور عربی دیگر استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با شبکه المیادین درخصوص اخبار منتشر شده در مورد نزدیک شدن روابط ایران و عربستان گفت که ما از هرگونه نزدیکی روابط  استقبال می کنیم و برای نزدیک شدن روابط کشورهای عربی با جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار عرب‌ها ایستاد ، در کنار فلسطین ایستاد در کنار سوریه ایستاد و جواب خوبی را باید با خوبی داد بنابراین ما از نزدیکی روابط ایران با هر کشور عربی استقبال می کنیم و بر این باوریم که این امر به قدرت کشورهای عربی از جمله عربستان در مقابله با چالش ها می افزاید.

فیصل مقداد در پاسخ به این سوال که انتقال سوخت از طریق بندر بانیاس به لبنان ممکن است سوریه را در معرض خطر قرار دهد گفت که سوریه از هیچ کس نمی ترسد، سوریه نه از اسرائیل و نه از حامیان آن هیچ هراسی ندارد و توان پاسخ به تعرض ها را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و عربستان روابط ایران و کشورهای عربی فیصل مقداد سوريه نزدیک شدن روابط روابط ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه