Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@04:13:18 GMT

◄ برقراری پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۲۹۸۴

◄ برقراری پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران

تین نیوز

محمد جواد یگانه اظهار داشت: پنج دستگاه تاکسی ویژه فرودگاه در پایانه مرزی مهران مستقر است تا زائرانی که تمایل به بازگشت هوایی دارند را به فرودگاه ایلام منتقل کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: در صورتی که میزان متقاضیان بازگشت هوایی زیاد باشد به تعداد تاکسی های فرودگاه در مرز مهران اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه ایلام ادامه داد: پرواز فوق العاده ایلام تهران در طول روز بسته به میزان مسافران یک یا ۲ پرواز خواهد بود که توسط شرکت آسمان از امروز انجام می گیرد.

یگانه در خصوص بهای بلیط نیز یادآور شد: نرخ بلیط این پروازها همانند پروازهای عادی بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان شناور است و هیچ بهایی افزون بر نرخ معمول مصوب نشده است.

وی در خصوص وضعیت تست کرونای این زائران هم توضیح داد: باتوجه به اینکه این زائران تزریق واکسن کرده اند و قبل از عزیمت به عراق و هنگام ورود به مرز وضعیت سلامت آنها چک می شود، سلامت این افراد تایید شده است هرچند در صورت نیاز و مشاهده موارد مشکوک از این زائران در فرودگاه نیز تست کرونا گرفته می شود.

یگانه ادامه داد: علاوه بر پرواز فوق العاده ایلام تهران در حال رایزنی برای ایجاد پرواز در مسیرهای مشهد و اردبیل هستیم چرا که میزان تقاضای مسافران به مقصد این شهرها بیشتر از سایر نقاط کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرواز ایلام تهران مدیر فرودگاه شهدای ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران