Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال  احمر استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: خیر ارومیه ای در قالب طرح نذر آب، ۵ مدرسه پیش ساخته پلی اتیلنی را در پنج روستای محروم شامل بناب، هوته عمر، کلاتک و شیرآباد  واقع در شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان  اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مدارس توسط تیم های اعزامی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در عرض چند روز نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جعفر زاده ادامه داد: برای نصب و راه اندازی این مدارس بیش از چهل میلیارد ریال توسط این خیر نیکوکار هزینه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال  احمر استان آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت ایران پاش ارومیه این مدارس را اهدا کرده است گفت: مدارس یادشده هرکدام با ظرفیت ۵۰ دانش آموز به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

میرقاسم میرزاده پر مدیرعامل شرکت ایران پاش ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد:  شرکت ایران پاش با ظرفیت تولید ۸۵۰ نوع محصول پلی اتیلنی به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات پلی اتیلنی  یکپارچه در جهان در گینس ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه سازی خیر مدرسه ساز ارومیه مناطق محروم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان