Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:31:17 GMT

پروژه راه اصلی هشجین - سرچم شتاب می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۳۳۹۸

پروژه راه اصلی هشجین - سرچم شتاب می‌گیرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، سیدغنی نظری در بازدید از اجرای پروژه احداث راه اصلی هشجین به سرچم اظهارکرد: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار جدید از محل اعتبارات ملی به این پروژه تزریق می‌شود.

وی افزود: پروژه احداث راه اصلی ۱۳ کیلومتری هشجین به سه‌راهی اردبیل - سرچم هم‌اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری  به استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که ۴۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و چهار میلیارد ریال نیز از محل اوراق خزانه تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه نظارت بر پروژه‌ها با هدف تسریع و تکمیل آنها از اولویت‌های کاری مجمع نمایندگان استان اردبیل است، افزود: در بخش خورش‌رستم از مجموع مسیر ۱۳ کیلومتری هشجین ـ سرچم به‌ صورت میدانی بازدید شد و مطالبات مردم به پیمانکار ابلاغ و در حال حاضر پروژه از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

نظری با اشاره به فعالیت ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی در مسیر این پروژه بیان کرد: اولویت کاری در بحث نظارت بر حسن انجام طرح‌های عمرانی توجه به ارتقای کیفیت اجرای پروژه‌ها بوده و در همه مراحل اجرای طرح‌ها توجه به زیرساخت‌ها از جمله بتن‌ریزی ابنیه فنی ، ساخت پل‌ها و همچنین عملیات زیرسازی باید مطابق با استانداردها تعریف شده باشد.

وی گفت: در مسیر ۱۳ کیلومتر هشجین - سرچم ۱۱ پل وجود دارد که ۶ پل ساخته شده و پنج دهنه پل نیز در طول مسیر راه  در دست ساخت می‌باشد.

نظری اظهارکرد: در یک محل نیز و در ابتدای مسیر نیازمند اجرای یک واریانت در جهت حذف سرازیری و شیب جاده هستیم که با اجرای این واریانت می‌توان اتصال مسیر هشجین  ـ سرچم به راه اصلی اردبیل ـ سرچم را بدون کمترین مشکل  انجام داد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر با اشاره به این که مطالبه ما از پیمانکار تکمیل ۵.۷ کیلومتر از این مسیر تا فرارسیدن فصل زمستان است، افزود: انتظار می‌رود چهار کیلومتر از مسیر آماده آسفالت‌ریزی تا پایان فصل کاری شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

برچسب‌ها خلخال پروژه ساختمانی وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال پروژه ساختمانی وزارت راه و شهرسازی خلخال پروژه ساختمانی وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات میلیارد ریال استان اردبیل راه اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر