Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از جذابترین دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال تیم‌های برزیل و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی است و می‌تواند یک فینال زودرس برای این دوره از مسابقات باشد.

برزیل با غلبه بر ژاپن و مراکش به مرحله نیمه نهایی رسید و آرژانتین با قرعه سخت‌تر و با حذف پاراگوئه و روسیه به این مرحله راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین و برزیل بارها با هم روبرو شده‌اند ولی آخرین دیدار رسمی آنها در فوریه سال ۲۰۲۰ بود؛ جایی که در مسابقات قهرمانی آمریکای لاتین تیم آرژانتین توانست با نتیجه ۳ بر ۱ برزیل را شکست بدهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

«لئوناردو سیلوا» ملقب به «لئوزینیو» بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل یکی از نفراتی است که جدال با آرژانتین را بزرگترین دربی فوتسال جهان می‌داند.

لئوزینیو چندی پیش و قبل از آنکه مشخص شود برزیل و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت، در مصاحبه‌ای گفت: آرژانتین بزرگترین رقیب برزیل برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است. آنها قرعه آسانی نداشتند اما بازهم می گویم آرژانتین.

بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل تاکید کرد: آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. برزیل - آرژانتین بزرگترین دربی فوتسال جهان است اما آیا می‌توانید این بازی را در جام جهانی تصور کنید؟

دیدار نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال بین آرژانتین و برزیل از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه این هفته در شهر کاوناس لیتوانی برگزار می‌شود.

کد خبر 5314627 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال برزیل تیم ملی فوتسال آرژانتین لیتوانی تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی 2021 فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال فرهاد مجیدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال قزاقستان تیم ملی فوتسال ازبکستان دوچرخه سواری هندبال نیمه نهایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی