Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با بیان اینکه ۲۵ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در استان فعال است گفت: امید می‌رود هر چه زودتر عملیات واکسیناسیون تکمیل شود تا زندگی به حالت عادی برگردد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در بررسی روند واکسیناسیون در بوشهر با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مدافعان سلامت اظهار داشت: روند واکسیناسیون در استان بوشهر بسیار مطلوب و نسبت به متوسط کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر باتأکید بر تسریع روند واکسیناسیون در شهرها و روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: بخشی از این روند مربوط به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان استان بوشهر برای فراهم کردن شرایط و افزایش مراکز واکسیناسیون و ارائه خدمات لازم است که این مهم به خوبی در حال انجام است.

وی از ایجاد 25 مرکز تجمیعی تزریق کرونا در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این نشان می‌دهد که زمینه و امکانات لازم برای تزریق واکسن کرونا در استان بوشهر با تلاش دانشگاه علوم پزشکی فراهم است.

محمدی‌زاده باتأکید بر مشارکت فعال‌تر مردم برای دریافت واکسن کرونا افزود: بخشی دیگر از تسریع واکسیناسیون کرونا نیاز به همکاری و مشارکت بیشتر آحاد مردم دارد.

استاندار بوشهر اهمیت واکسیناسیون را مورد اشاره قرار داد و افزود: امید می‌رود هر چه زودتر عملیات واکسیناسیون تکمیل شود تا زندگی به حالت عادی برگردد، اقتصاد فعال و آموزش‌ها در مدارس حضوری و ان‌شاءالله بعد از ماه صفر جشن‌های عروسی راه‌اندازی شود.

وی تسریع در طرح واکسیناسیون و افزایش مشارکت مردم در دریافت واکسن کرونا را یک ضرورت دانست و افزود: باید در تکمیل طرح واکسیناسیون همه امکانات با همکاری و مشارکت بیشتر مردم تلاش شود.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| روند کاهشی مبتلایان به کرونا/ مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 50 میلیون و 958 هزار دز رسید + نقشه واکسن کرونا به 500 هزار نفر در استان بوشهر تزریق شد 25 درصد مردم گیلان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند

محمدی‌زاده با بیان اینکه کسبه و اصناف بیشتر با مردم سر و کار دارند گفت: با توجه به وجود واکسن به اندازه کافی و مستقر کادر درمانی و بهداشتی در مراکز واکسیناسیون از قشرهای مختلف به ویژه صنوف مختلف تقاضا می‌شود نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند تا واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد تا در آینده نزدیک مشاغلی که اکنون محدودیت دارند زمینه فعالیت آنها فراهم شود تا زندگی به حال عادی برگردد.

تزریق واکسن کرونا در استان بوشهر از مرز 500 هزار نفر گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان بوشهر از مرز 500 هزار نفر گذشته است اظهار داشت: اکنون 514 هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

سعید کشمیری با بیان اینکه به 70 درصد جمعیت بالای 18 سال استان بوشهر واکسن کرونا تزریق شده است گفت: 35.5 درصد از جمعیت یاد شده هر 2 نوبت واکسن دریافت کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا اواسط آبان ماه روند واکسیناسیون تکمیل شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به زیر 200 نفر رسیده است تصریح کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر حدود 180 نفر است که این تعداد در  مرداد ماه تا یک‌هزار نفر هم رسید.

وی بیان کرد: همکاران حوزه سلامت استان بوشهر در 3 زمینه پیشگیری، درمان و ایمن‌سازی حضور و فعالیت چشمگیری دارند و در این راستا مراکز واکسیناسیون در شهرها افزایش یافته و در روستاها طرح ضربتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تزریق واکسن کرونا در استان بوشهر روند واکسیناسیون استاندار بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند