Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سید حمید سجادی درباره جزئیات ایجاد شورایی برای پیگیری مطالبات جوانان در وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در ساختار اداری خود باقی می‌ماند اما آنچه متفاوت با گذشته می‌خواهیم ترسیم کنیم و کار آن و جلسات مقدماتی و کارشناسی‌اش را آغاز کرده‌ایم، یک گروه مشورتی با تخصص جوانان است که افراد آن دغدغه مند و آشنا با جبهه فرهنگی انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب هستند که تا حدودی نفرات آن را هم برای عضویت در این گروه شناسایی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فاکتورها و شاخص‌های انتخاب افراد برای این گروه مشورتی، تصریح کرد: افراد این گروه مشورتی جوانانی هستند که با خواسته‌ها، مطالبات و روحیه جوانان آشنا هستند. معاونت جوانان رسالت خود را انجام می‌دهد اما این شورا یک شورای مشورتی برای ما می‌شود که محتوای کار معاونت جوانان را با هماهنگی و هم‌فکری این شورا ترسیم و طراحی  می‌کنیم و در دستور اجرای کار خود قرار می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خدمت رئیس جمهوری هم این طرح را توضیح دادیم که در آینده ان شاالله معاونت جوانان، حوزه جوانان و خود وزارت ورزش و جوانان به یک قرارگاه یا هیات امنا در بخش جوانان تبدیل شود تا مطالبات جوانان را بیش از پیش دنبال کنیم.

وی درباره پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل وزارت امور خانواده، زنان و جوانان، گفت: هرچه تصمیم گیری شود ما تابع هستیم. ما سرباز ولایت، آقا و مملکت هستیم. در خدمت دکتر رئیسی و عضو کوچکی از کابینه ارزشمند وی هستیم. ما خود را ملزم به همکاری و هم‌فکری با آنچه به خیر و صلاح مملکت پیش بینی، طراحی، تصمیم گیری و سیاست گذاری شود، می‌دانیم که ان شاالله اگر تصمیمی گرفته می‌شود بهترین اتفاق بیافتد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که بعضا ممانعت‌هایی در مقاطع مختلف‌زمانی برای دوچرخه سواری زنان در سطح کوچه و خیابان انجام شده است و با توجه به اینکه تاکید شما بر ترویج ورزش همگانی در سطح کوچه و خیابان بوده، نظرتان درباره این ممانعت‌ها چیست؟، تصریح کرد: این مباحث را من شنیده‌ام، مطرح هست. معاونت تخصصی ورزش بانوان ما در حال بررسی و فکر برای آن هستند تا هم بحث ارزش‌ها و حجاب خانم‌ها رعایت شود و هم بحث فعالیت، پویایی و تکاپوی آنها رعایت شود. قرار نیست خانم‌های ما چون زن هستند و ان شاالله باید حجاب خوبی داشته باشند، از حرکت محروم باشند. حرکت، پویایی، تحرک و فعالیت جسمی همگی در کنار آموزه‌های دینی ما و رعایت شعائر دینی و حجاب ما است.

سجادی در پایان سخنان خود، ادامه داد: خانم‌هایی داریم که با حجاب قهرمان المپیک و پارالمپیک و قهرمان جهان شدند. خانم‌هایی داریم که در عرصه‌های آسیایی، بین المللی، جهانی، المپیک و پارالمپیک توانستند با رعایت حجابشان قهرمان هم بشوند و دلیلی ندارد چون خانم و با حجاب هستند به فعالیت ورزشی گرایشی نداشته باشند. اما به طور ویژه در مورد دوچرخه سواری چون به من هنوز گزارشی داده نشده، با معاونت تخصصی این موضوع یعنی معاونت ورزش بانوان حتما مطرح و صحبت می‌کنم، دیدگاه کارشناسی آنها را اخذ و حتما اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1112737 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز معاونت جوانان ورزش و جوانان خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود