Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@02:44:06 GMT

تاب‌بازی موجب مرگ کودک ۹ ساله شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۳۷۶

تاب‌بازی موجب مرگ کودک ۹ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: کودک ۹ ساله‌ای حین تاب بازی در منزل به علت از دست دادن تعادلش و گیر کردن طناب به دور گردنش، دچار خفگی شده و جانش را از دست داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در شهرک دولت آباد کرمانشاه تیمی از ماموران راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری 25 دولت آباد در محل حادثه که یک منزل مسکونی بود، مشخص شد کودک 9 ساله ای به نام معراج زمانی که تنها بوده سوار تاب می شود که حین بازی تعادل خود را از دست داده و در یک فعل و انفعال طناب به دور گردنش گیر می کند.

دلیری تصریح کرد: پس از این حادثه، کودک در اثر فشار ناشی از وزن بدنش و سقوط از بالای تاب متاسفانه جانش را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تشکیل پرونده ای در این خصوص و انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی خبر داد.ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد