Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@11:02:54 GMT

مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۴۵۹۸

مدیریت پرسپولیس همچنان روی هوا

در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر بحران مدیریتی شده بود، در نهایت با درایت وزارت ورزش و جوانان، طی روزهای اخیر اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه معرفی شدند تا پیش از آغاز فصل جدید فوتبال ایران، سروسامانی به کابینه مدیریتی استقلال داده شود. با این حال در این شرایط به نظر می‌رسد پرسپولیس هم که دیگر باشگاه تحت مالکیت دولت است، نیاز دارد تا تا هرچه سریع‌تر تکلیف خود را در بحث مدیرتی مشخص ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جدایی جعفر سمیعی از پرسپولیس، هیات‌مدیره این باشگاه مجید صدری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه معرفی کرد تا امور جاری باشگاه دچار مشکل نشود اما پرسپولیسی که بحران‌های مالی زیادی را در خود می‌بیند، نیاز دارد تا ساختار مدیرتی مشخص و با ثبات به کارش ادامه داد.

در روزهایی که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای مصاف حساس برابر الهلال عربستان آماده می‌کنند، باشگاه دچار یک بحران مالی - که ریشه در گذشته دارد - شده و نتوانسته به تعهدات خود در قبال بازیکنان و مربیان عمل کند. با این حال مجید صدری که به تازگی اقاله قرارداد کارگزار قبلی را امضا کرده، در صدد است با برگزاری یک مزایده، کارگزار جدیدی را به خدمت بگیرد تا بخشی از مشکلات مالی باشگاه حل شود. تیم مدیریتی فعلی پرسپولیس در حالی مقدمات برگزاری مزایده و انتخاب کارگزار جدید را فراهم می‌کنند که باشگاه با سرپرست اداره می‌شود و هر روز هم نام جدیدی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بر سر زبان‌ها می‌افتد.

اینکه قرار است تیم مدیریتی فعلی پرسپولیس با ثبات کامل به کارش ادامه دهد یا تیم جدیدی معرفی شوند، در حیطه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است اما نکته بسیار مهم این است که در شرایط فعلی - که پرسپولیس در راه امضای قراردادی با کارگزار جدید قرار دارد، بهتر است تکلیف تیم مدیریتی پرسپولیس برای فصل جدید مشخص شود و بعد کارگزار جدید انتخاب شود چون تجارب گذشته نشان داده اگر قرار به امضای قراردادی با کارگزار جدید باشد و تیم مدیریتی فعلی هم تغییر کند، مدیران جدید با دست بسته باشگاه را در اختیار می‌گیرند و باید در چارچوب قراردادی که مدیران قبلی امضا کرده‌اند، پیش بروند.

فصل گذشته، زمانی که تیم مدیریتی فعلی باشگاه حکم خود را دریافت کردند، پرسپولیس تحت قرارداد یک کارگزار قرار داشت و به همین دلیل بارها از سوی همین مدیران گفته شد که فضاهای درآمدزایی واگذار شده و کاری نمی‌توان کرد. حالا هم اگر قرار باشد همین مدیران قراردادی امضا کنند و بعد بروند، دوباره باید شاهد تکرار تجارب گذشته باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس تیم مدیریتی فعلی کارگزار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند