Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیدی‌وندی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اثر تجربه گردانی ارسالی دارالقرآن امام علی (ع) این شهرستان در پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

او با بیان اینکه اثر مذکور از طرف زینب فرهادی، مدیر دارالقرآن امام علی (ع) به این دوره ارسال شده است، افزود: فیلم تجربه گردانی این بانوی مسجدسلیمانی موفق شد در جمع ۶ اثر برگزیده در آثار ارسالی از سراسر کشور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور با توجه به شرایط زیست بوم جدید و شیوع بیماری کووید ۱۹ که امکان برگزاری فعالیت را به صورت حضوری محدود کرده، به صورت مجازی در 3 روز متوالی از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه سال گذشته به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

محتوای این دوره شامل؛ سواد رسانه‌ای و لزوم استفاده و بهره مندی بیشتر از فضای مجازی در برنامه‌های مراکز دارالقرآن در زیست بوم جدید، تبیین چشم انداز، اهداف و برنامه‌های مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب و نگاهداشت دانش آموزان در مراکز دارالقرآن، شیوه‌های جذب خیرین قرآنی برای ساخت دارالقرآن ها، معرفی خیرین دارالقرآن ساز و مراکز دارالقرآن خیرساز با همکاری جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و نحوه ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های همسو با دارالقرآن‌ها بودند

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی دوره آموزشی مراکز دارالقرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور