Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان بیان کرد: اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشورا است که جان‌های مومنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می‌زند.

وی اربعین را روز زنده نگه‌داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا دانست و افزود: حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و چراغ راه آزادمردان و مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان اظهارداشت: امید است همواره با شور و شعور حسینی در مسیر و مدار مکتب عاشورا، ادامه دهنده راه شهیدان و پیرو نهضت حسینی باشیم.

وی فرارسیدن اربعین حسینی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام عزه)، ملت دیندار ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و مومن خوزستان و همه دلدادگان آل الله (ع) تسلیت گفت و افزود: امید است بیش از پیش از آموزه‌های نهضت حسینی (ع) بهره بگیریم.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری خوزستان اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خوزستان اربعین مقام معظم رهبری خوزستان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد