Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان ، رسانه های ما که آگاه به مسایل هستند باید در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از مضرات اعتیاد و اسیب های اجتماعی جریان و کارزارهای رسانه ای را تدارک ببیند و کار رسانه ای را محدود به مناسبت ها نکنند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان استاندارمازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که همراه با مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه رسانه‌ای کارزار رسانه و پیشگیری برگزار شد، ضمن قدردانی از اهالی رسانه مازندران بابت تولید آثار رسانه‌ای در راستای پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی جامعه، اظهار کرد: رسانه‌ها باید موضوع مواد مخدر را به اشکال مختلف و به صورت مستمر مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

            
استاندار، افزود: توجه به همه اجزای آسیب‌های ناشی از اعتیاد و آگاهی‌بخشی جامعه یکی از نکات مهمی است که انتظار داریم همواره و در طول سال مورد توجه اصحاب رسانه قرار داشته باشد و محدود به رویدادهای اینچنینی یا مناسبت‌هایی مانند هفته مبارزه با مواد مخدر نباشد.         
احمد حسین‌زادگان افزود: نگاه‌مان به رسانه در کمک به حل مسائل اجتماعی و فرهنگ سازی در جامعه هرگز زینتی و شعاری نیست و همواره یکی از اولویت‌های ما پیوست رسانه‌ای در همه بخش‌ها به ویژه حوزه‌های اجتماعی بوده است، چون به اثرگذاری این موضوع کاملا واقف و معتقدیم.  
وی اظهار کرد: اگر قرار است موضوع یا فرهنگی را در استان نهادینه کنیم باید پیام‌مان را به درستی به مردم انتقال دهیم و در این مسیر رسانه‌ها اصلی‌ترین ابزار محسوب می‌شوند. خوشبختانه رسانه‌های ما نیز اشراف و دانش لازم را دارند.           
نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: البته طبیعتا نمی‌توانیم با چند خبر و مطلب؛ اثرگذار باشیم و باید یک فرآیند مستمر و جریان رسانه‌ای ایجاد شود که همه اجزای مرتبط با اعتیاد مورد توجه قرار بگیرد. 
گفتنی است با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و برخی مدیران و مسئولین ذی ربط؛ برگزیدگان نخستین مسابقه کارزار رسانه‌ای « رسانه و پیشگیری از اعتیاد در مازندران »، با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شدند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اگر قرار است موضوع یا فرهنگ ی را در استان نهادینه پیام مان به مردم انتقال رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد