Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:54:33 GMT

فایزر داروی‌خوراکی‌کرونا را آزمایش میکند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۲۱۱

شرکت داروسازی فایزر از آغاز مطالعه روی نوعی داروی خوراکی برای پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کووید-19 خبر داد. ناطقان: شرکت داروسازی فایزر امروز (دوشنبه) اعلام کرد: مطالعه ای را آغاز کرده تا اثربخشی نوعی داروی ضد ویروسی خوراکی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 در بین افرادی که در معرض ویروس قرار گرفته اند، آزمایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فایزر اعلام کرد: این دارو موسوم به PF-07321332 را در حداکثر 2660 فرد 18 ساله و بالاتر که از سلامت کامل برخوردارند و در خانواده ای زندگی میکنند که یک نفر از آنان به بیماری کووید-19 مبتلاست، مورد آزمایش قرار میدهد.

در این بررسی PF-07321332 با دُز کمی از داروی ریتوناویر آزمایش میشود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، فایزر همچنین اوایل ماه جاری اعلام کرده بود که آزمایش روی داروی PF-07321332 را برای درمان بیماران کووید-19 در افراد بزرگسال که بیماری شان با علامت همراه است و در بیمارستان بستری نشده اند، آغاز کرده است. منبع: ایسنا برچسب ها: فایزر ، داروی خوراکی ، کرونا ، آزمایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فایزر داروی خوراکی کرونا آزمایش کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد