Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالحی روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی(ع) و به مناسبت هفته دفاع مقدس در بازدید از مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، اظهارداشت: از تلاش و جدیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صمیمانه تشکر می کنم.
وی ادامه داد: ایثارگری مدافعان سلامت جلوه ای از پایداری و مقاومت ملت غیور ایران و در امتداد فرهنگ دفاع مقدس است که به همگان نشان داد به برکت خون شهدای والامقام راه رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی بیان کرد: رسالت و تعهد سنگین کادر درمان، پزشکان و پرستاران شریف و دلسوز در قبال سلامت جامعه موجب شده است این عزیزان به تأسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری «سلام اللّه علیها»، جلوه‌های بی بدیلی از نوعدوستی و خدمت را به منصه ظهور برسانند که شایسته تقدیر است.
صالحی گفت: دادگستری کل استان هرمزگان در حیطه مسوولیت‌های قانونی خود از هیچ تلاشی برای همراهی و همیاری با مدافعان سلامت فروگذار نخواهد شد و با توجه به تأکیدهای ریاست قوه قضاییه، از مطالبات قانونی کادر درمان حمایت می کنیم.
وی در بخش دیگری ترخیص سریع اقلام ضروری حوزه بهداشت و درمان از جمله محموله‌های بزرگ دارو و سرم از گمرکات و بنادر و تحویل آن‌ها به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از مهم ترین اقدام های دستگاه قضایی استان به منظور حمایت از کادر درمان و مدافعان سلامت برشمرد.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این بازدید، با تقدیم لوح سپاس از ایثار و مجاهدت کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و فعالان عرصه مقابله با کرونا تجلیل کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدافعان سلامت دادگستری هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدافعان سلامت دادگستری ویروس کرونا مدافعان سلامت دادگستری هرمزگان بندرعباس مدافعان سلامت کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان