Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا رحیمی، ناءب رئیس شورای شهر کرج به نظرسنجی از دو هزار و ۸۰۰ شهروند کرجی اشاره کرد و گفت: کمبود سطل زباله و انباشت آن در سطح شهر دغدغه اصلی شهروندان عنوان شده است.

او با اشاره به این که طرح جمع آوری سبدهای زباله در دوره قبلی شورا به اجرا درآمد، افزود: مقرر شد به تعداد موردنیاز سطل زباله مکانیزه تهیه و در شهر توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی گفت: اجرای طرح یادشده پیش از تهیه امکانات موردنیاز موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

او افزود: آراستگی و پاکیزگی شهر از مهمترین دغدغه‌های همیشگی شهروندان است که خودشان باید در آن سهیم باشند ولی یکی از کمترین کارهای که شهرداری می تواند انجام دهد بحث جانمایی سطل های زباله در مناطق مختلف است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سطل زباله معضلات شهری مطالبات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس

فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمد هادی حاجی‌رحیمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد هادی حاجی رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار طی سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت های سردار شهید محمد هادی حاجی رحیمی، او را شخصیتی بزرگ، متین، آرام و گمنام برشمرد و گفت: شهید حاجی رحیمی با اینکه گمنام بود اما فرمانده‌ای موثر بود که برای رضای خدا کار می کرد و همزمان به درجات دنیوی و اخروی نیز رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بیان مجاهدت‌های شهید حاجی رحیمی افزود: او در کنار تمامی فعالیت‌های کاری، خادم خانوادۀ معظم شهدا بود و تمام تلاش خود را برای رسیدگی و مراقبت از خانوادۀ شهدا مصروف ساخت و مزد زحمات و جهاد خویش را گرفت و در نهایت خود نیز به قافله همرزمان و شهدای عزیز پیوست.

سرلشکر سلامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)در باب مقام شهید که می فرمایند" وَیَقُولُ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ اَنَاَ خَلیفَتُهُ فی اَهْلِهِ وَ مَنْ اَرْضاهُمْ فَقَدْ اَرْضانی وَ مَنْ اَسْخَطَهُمْ فَقَد اَسْخَطَنی" گفت: خداوند می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هرکس رضایت آن‌ها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هرکس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فقدان شهید برای خانواده او سخت است اما خداوند وعده داده که جانشین شهید در خانه او خواهد شد، تأکید کرد: به عقیده بنده اجر صبر خانواده معظم شهدا بر این مصیبت، کمتر از شهادت نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این دیدار از زحمات خانواده معظم شهید حاجی رحیمی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ رژیم صهیونسیتی ۱۳ فروردین ماه امسال در جنایت آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران با حمله به کنسولگری ایران در دمشق موجب شهادت سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاجی‌رحیمی» و پنج تن از همراهان شد.

پس از این جنایت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی مواضعی که در جنایت تروریستی علیه مستشاران ایرانی مشارکت داشتند را با پهپادها و موشک‌ها هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم