Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم عزادار شهرستان سیرجان امروز با اجرای مراسم پیاده روی با هر قدم خود به یاد مراسم اربعین در کربلا اشک ماتم ریختند و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کردند و با جان و دل فریاد زدند اگر چه امسال هم نتوانستیم در مراسم اربعین در کربلا حضور داشته باشیم اما دلمان در کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار سیرجان با اجرای مراسم پیاده روی اربعین با طی مسافت ۱۰ کیلومتری سیرجان به سمت مرقد مطهر امامزاده علی ابن ابراهیم حرکت کردند و با رعایت دستور العمل های بهداشتی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

لازم به ذکر است امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم عزادار سیرجان در مراسم نمادین پیاده روی اربعین حضور داشته و با سینه زنی و زنجیر زنی ارادت و دلدادگی خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز کردند.

کد خبر 5314869

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه مهر اربعین 1400 سیرجان اربعین حسینی اربعین 1400 ویروس کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر مرز مهران ایلام عکس استانها علامه حسن زاده آملی آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم