Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدا و سیما، احمد وحیدی در حاشیه نشست ستاد اربعین که با حضور ارگان‌های ذیربط تشکیل شد با اشاره به اهمیت موضوع آزمایش فوری که افراد را ارزیابی کنند، گفت: کسانی که مشکل نداشتند وارد می‌شوند و افرادی مشکل داشتند به صورت مجزا قرنطینه می‌شوند.

وی در مورد حمل و نقل زائران گفت: در تمام مرزهای هوایی و زمینی نظارت دقیق صورت می‌گیرد تا افراد آزمایش‌های لازم را داده باشند و در فرودگاه مبداء نیز مراقبت می‌شود که دچار تأخیر نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی درباره مرزهای زمینی نیز گفت: اتوبوس‌های لازم، خودروهای شخصی و حمل و نقل ریلی پیش بینی شده است که بتوانند زائران را به موقع برسانند.

وزیر کشور درباره کمیته تغذیه و پشتیبانی از زائران افزود: امکانات لازم پیش بینی شده است و همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند که از زائران در برگشت پذیرایی کنند.

وی گفت: بر اساس تشخیص پلیس اگر لازم باشد در برخی از جاده‌ها محدودیت تردد اجرا می‌شود.

وحیدی با اشاره به اینکه تعداد مسافران هوایی مشخص است گفت: برای نقل و انتقال مسافران از طریق حمل و نقل جاده‌ای تعداد بیشتری وسیله نقلیه پیش بینی شده است.

وزیر کشور گفت: برای آن‌هایی که هوایی برمی‌گردند تمام پیش بینی‌ها انجام شده است و برای کسانی که از طریق زمینی به کشور باز می‌گردند تعداد اتوبوس‌های بیشتری نیز در نظر گرفته شده است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید تست از زائرین در مرزهای زمینی و فرودگاه‌ها از سوی مسئولان به صورت دقیق انجام شود گفت: پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای یک طرفه کردن جاده‌ها برای بازگشت زائرین در نظر خواهد گرفت.

احمد وحیدی درباره آخرین وضعیت آمادگی وزارتخانه به منظور بازگشت زائرین افزود: برای اطمینان از روند صحیح بازگشت زائرین ایرانی از عراق این جلسه تشکیل شده و کمیته‌ها و دستگاه‌های زیادی در این نشست حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این نشست درباره لزوم رعایت مسائل بهداشتی هنگام بازگشت زائرین و تست‌های فوری بحث شد و افرادی که تست آن‌ها مشکل دارد باید در محل خاصی تحت قرنطینه قرار گیرند.

وزیر کشور تصریح کرد: آن دسته از زائرانی که با هواپیما به ایران بازمی‌گردند باید ۲ دوز واکسن را تزریق کرده و تست‌های آن‌ها باید در فرودگاه مبداء کنترل شود.

وحیدی گفت: در موضوع حمل و نقل زمینی هم در این نشست بحث شد و مقرر شد که پیش بینی‌های لازم درباره حمل و نقل ریلی هم اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: پیش بینی تغذیه و پشتیبانی از زائرین و توزیع آب آشامیدنی و غذای مختصر هم در مرزها شده است.

وزیر کشور ادامه داد: اگر لازم باشد به تشخیص پلیس، قرار است محدودیت‌های ترافیکی در برخی نقاط در نظر گرفته شود.

منبع: الف

کلیدواژه: بازگشت زائرین وزیر کشور حمل و نقل پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند.

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

کد خبر 846934 منبع: تسنیم برچسب‌ها احمد وحیدی خبر ویژه زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران