Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:28:03 GMT

لقب طارمی در روز بازگشت سزار به رُم

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۵۷۶۹

لقب طارمی در روز بازگشت سزار به رُم

به گزارش ایرنا، خروجی گروه ورزش ایرنا در روز پنجم مهرماه سال ۱۴۰۰ شاهد اخبار متنوعی از فوتبال و منهای فوتبال بود که خواندن آن می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. در این روز کریستیانو رونالدو از سوی سرالکس فرگوسن لقب سزار فوتبال گرفت و بازگشت وی به اولترافورد مانند بازگشت سزار به رم توصیف شد. متن کامل این خبر در اینجا قابل ملاحظه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته این تنها رونالدو نبود که در این روز یک لقب خاص را از آن خود کرد بلکه ستاره ایرانی لیگ پرتغال نیز مورد تمجید رسانه‌های ورزشی قرار گرفت. سایت های خارجی از مهدی طارمی به عنون قاتل احتمالی لیورپول یاد کرد. 

بازگشت مسی و تقابل وی با پپ گواردیولا از مهمترین اخبار جهان فوتبال بود که متن کامل این خبر در اینجا قابل خواندن است. مسی در ۲ بازی اخیر لیگ فرانسه به خاطر  مصدومیت غایب بود. 

یوونتوس که با جدایی کریستیانو رونالدو دچار اُفت شده با مصدومیت دیبالا و موراتا در شرایط بحرانی قرار گرفته و بنا به اعلام سایت این باشگاه باید دیدار چلسی در لیگ قهرمانان بدون این ۲ بازیکن برگزار کند. متن کامل خبر در لینک قابل مشاهده است.

«نیمکت‌نشینی صدای ستارگان پاری سن ژرمن را درآورد» خبری بود که از اعتراض ستاره های تیم پاریسی به نیمکت نشینی منتشر شد و متن آن نیز در لینک قابل ملاحظه است.

خبر بازدید سرزده مدیر عامل استقلال از آکادمی این باشگاه را می‌توان در اینجا ملاحظه کرد. در این بازدید آرش برهانی سرمربی‌ امیدها نکاتی را درباره اهمیت پشتوانه‌سازی برای تیم بیان کرد. 

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در چند سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود، از لحاظ ساختاری و امکانات، مشکلات مالی بیداد می‌کرد و اینها معضلاتی است که باید برطرف شود. این بخشی از مصاحبه بهتاش فریبا با ایرنا بود که متن کامل آن در اینجا منتشر شده است.

اهمیت بخش جوانان و توسعه ورزش زنان با رعایت حجاب اسلامی از مهمترین دستورالعمل‌هایی بود که حمیدرضا سجادی برای وزارت ورزش بیان کردند. متن کامل سخنان سجادی در اینجا منتشر شده است. 

بازگشت سون هیونگ ملی به ترکیب کره و سفر او به تهران برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران از دیگر اخباری بود که در آستانه مسابقه حساس دو کشور می تواند جذابیت‌های زیادی برای خوانندگان داشته باشد. متن این خبر در لینک قابل ملاحظه است.

معرفی تیم فوتسال قزاقستان حریف ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی گزارشی بود که به احتمال موفقیت ایران برابر این تیم چند ملیتی می‌پرداخت. متن گزارش در لینک قابل خوانش است. 

رویای وزنه‌بردار جوان ایرانی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ توکیو از دیگر اخباری بود که در خروجی خبرگزاری ایرنا قرار گرفت. علیرضا یوسفی در مصاحبه با ایرنا به تشریح برنامه‌های چند سال آینده خود پرداخت. این برنامه ها در اینجا قابل مشاهده است.

«تقدیر از داور بین‌المللی تیراندازی با کمان ایران در آمریکا»، عنوان خبری بود که روابط عمومی این فدراسیون از حاشیه مسابقات تیر وکمان آمریکا منتشر کرد. متن این خبر در لینک زیر آمده است. 

«فرصت تاریخ سازی برای تیم‌های تنیس روی میز ایران» عنوان خبری درباره مسابقات این رشته در دوحه بود که متن کامل آن در اینجا منتشر شده است.

برچسب‌ها لیورپول بهتاش فریبا کریستیانو رونالدو یوونتوس ایالات متحده آمریکا سر الکس فرگوسن مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول بهتاش فریبا کریستیانو رونالدو لیورپول بهتاش فریبا کریستیانو رونالدو یوونتوس ایالات متحده آمریکا سر الکس فرگوسن مهدی طارمی لینک قابل متن کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • فیلم| اینجا اشترانکوه است؛ آلپِ ایران
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام