Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به سطح پایین ذخایر گازی در سراسر اروپا اعلام کرد شرکت گازپروم روسیه آماده افزایش عرضه گاز طبیعی به این قاره است. سخنگوی کاخ کرملین در بحبوحه افزایش قیمت گاز اعلام کرد شرکت بزرگ گازپروم روسیه آماده افزایش عرضه گاز طبیعی به اروپا است.

دمیتری پسکوف همچنین گفت گازپروم آماده عقد قرارداد‌های بیشتر برای عرضه گاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به سطح پایین ذخایر گازی در سراسر اروپا گفت: «شرکت گازپروم می‌تواند گاز بیشتری به اروپا بفرستد. به علاوه، تا حالا هم تمام تقاضا‌های عرضه مازاد را تامین کرده است».
افزایش ۱۰ درصدی قیمت گاز در اروپا به دنبال مخالفت روسیه با صادرات بیشتر

آژانس بین المللی انرژی و برخی قانونگذاران در پارلمان اروپا گازپروم را متهم به کم‌کاری در افزایش عرضه گاز به اروپا کرده بودند.

پسکوف اظهار داشت گازپروم به تمام تعهدات خود در مورد عرضه گاز عمل کرده و آماده امضای قرارداد‌های بیشتر است، چون مصرف‌کنندگان گاز این شرکت در اروپا بزرگترین شرکای آن هستند.

شاخص قیمت گاز در اروپا بیش از ۲۵۰ درصد در سال جاری میلادی افزایش یافته و باعث افزایش قیمت برق و آسیب دیدن صنایع وابسته به گاز شده است.   منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت گازپروم روسیه شرکت گازپروم گازپروم روسیه عرضه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته