Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا  تجدید دیدار با لیونل مسی استقبال کرده است. 

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پاری سن ژرمن - منچسترسیتی شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت manchestereveningnews، تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021، فردا (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تقابل با مسی؟ زمانی که در بایرن مونیخ بودم هم این اتفاق رخ داد. سخت می شود مربی و بازیکنی را پیدا کرد که طی یک دوران حرفه ای طولانی، فقط با یکدیگر کار کرده باشند. دیدن او خارج از بارسلونا؟ بله خب برای همه یک غافلگیری محسوب می شد. اتفاقی است که افتاده و حالا همه آن را پذیرفته اند. مدت ها قبل نمی توانستید چنین پیشامدی را تصور کنید اما این اتفاق به وقوع پیوست. در زندگی هم نمی توانید بفهمید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. چیزی که مطمئنم و مهم است، این است که لئو در پاریس خوشحال خواهد بود. به نظرم بازیکنی مانند مسی خودش در زمین حرف هایش را می زند، لازم نیست که من چیزی اضافه کنم. خوش شانس بودیم که 16 سال بازی او را تماشا کردیم. کلمه "مسی" خودش بیانگر خیلی چیزها است. دوران حرفه ای مسی استثنایی بوده است و امیدوارم حضورش در بازی فردا، به نفع منافع مسابقه باشد. 

به دنیا آمدن فرزند گابریل ژسوس؟ اینکه او در یک رابطه عاشقانه است و حالا پدر شده، مهم است، به گابریل تبریک می گویم. به خاطر او خوشحالم، خوشحالم که در این مقطع زیبای زندگی قرار دارد. 

 پیشرفت در خط دفاع؟ ما همیشه خوب دفاع می کنیم. خوب دفاع می کنیم چون همه بازیکنان هوای همدیگر را دارند. دفاع کردن به اراده بازیکنان و بازی بدون توپ بازیکنان هنگام در اختیار داشتن توپ توسط تیم بستگی دارد. ما در تیم، تمایل به کمک کردن داریم. در این مواقع، شما با این روش می توانید یک بازی خوب به اجرا بگذارید. ما اکثر اوقات این امر را به خوبی انجام می دهیم و تلاشمان، انجام دادن کارمان به بهترین شکل است. چیزی که در این زمینه باید به آن توجه کنیم، این است که چند موقعیت در طول بازی روی دروازه ما ایجاد می شود. دانستن چنین آماری بسیار کمک کننده است. در مجموع به نظرم خوب دفاع می کنیم و می توانیم از این هم بهتر شویم.  بازی فصل گذشته مقابل پاری سن ژرمن؟ آن اتفاقات همه مربوط به فصل قبل بودند. پاری سن ژرمن طی آن دو بازی خارق العاده بود و جدال سختی را برای ما رقم زد. حالا مسی هم به آن تیم اضافه شده است. این یک فصل و یک چالش جدید است. اینکه حریفمان سه بازی پشت سر پیروز شده باشد یا باخته باشد، برای من مهم نیست. مهم این است که ما سه روز قبل بازی کردیم و حالا از اعتماد به نفس بالایی بهره می بریم، اما همان تیمی هستیم که 6 روز قبل مقابل ساوتهمپون به تساوی رسید. فوتبال فراز و نشیب دارد و همه چیز خیلی سریع تغییر می کند. فصل گذشته، آنها در نیمه اول بازی رفت بهتر بودند. ما بهتر از چیزی که انتظارش را داشتیم دفاع کردیم و روی ضدحمله پاری سن ژرمن را تنبیه کردیم.  متوقف کردن مثلث مسی، نیمار و ام باپه؟ با این حجم از کیفیتی که دارند، راستش را بخواهید واقعا راه متوقف کردن آنها را نمی دانم! پاریس یک تیم خارق العاده است. چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ مارکینیوش؟ از هواداران بزرگش هستم. وراتی، پاردس، حکیمی، و مخصوصا سه نفر خط حمله، آنها می توانند تمام سبک ها را اجرا کنند. این بازیکنان به خوبی با یکدیگر تلفیق می شوند و کیفیت بالایی هم دارند. متوقف کردن استعداد شدنی نیست. قرار نیست روی یک بازیکن فشار بیاوریم که جلوی استعداد ذاتی آنها را بگیرد؛ این کار را به شکل یک تیم انجام خواهیم داد. می دانیم که قرار است اذیت شویم، در چنین سطحی از فوتبال، چنین اتفاقی اجتناب ناپذیر است. پاری سن ژرمن تیم بسیار خوبی است و ما باید آمادگی 90 دقیقه رنج کشیدن را داشته باشیم. کنترل بازی کار دشواری خواهد بود. سعی می کنیم به هنگام نداشتن مالکیت توپ خوب دفاع کنیم و وقتی هم که توپ را در اختیار داریم، آنها را وادار به دویدن کنیم. همه از کیفیت خارق العاده بازیکنان پاری سن ژرمن آگاه هستند. بی صبرانه منتظر شروع بازی هستیم و قرار است آن را به معنای واقعی کلمه، بازی کنیم.  مصدومان؟ ایلکای (گوندوعان) تا پایان بازی های ملی دور از میادین خواهد بود.استونز به بازی کردن احتیاج دارد. جان دیر به جمع ما برگشت و پس از آن دچار مصدومیت شد. به تیم ملی رفت و دوباره مصدوم شد. حالا بعد از حدود 10 روز، او دوباره دارد با ما تمرین می کند. روبن و آیمریک خیلی خوب بازی می کنند اما می دانم که جان هم آماده خواهد بود. استونز انسان دوست داشتنی است و کیفیتی که دارد را نشان خواهد داد. بعضی وقت ها جایگاه بازیکنان در ترکیب به صورت چرخشی عوض می شود، بعضی وقت ها هم باید صبر کنید. جان و آیمریک در این لحظه خیلی خوب کار می کنند. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا پاری سن ژرمن متوقف کردن خوب دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که چند ماه پیش به طور رسمی به اعلام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رساند که تمایلی برای تمدید یک ساله قراردادش ندارد و در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا خواهد شد، به نظر می‌رسد در حال فراهم‌سازی مقدمات حضورش در رئال مادرید است.

باشگاه رئال مادرید که پیش از این در تابستان‌‌های 2022 و 2023 به ترتیب با ارائه پیشنهادهایی به ارزش 200 میلیون یورو و 120 میلیون یورو تلاش‌های ناموفقی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن داشته است، گفته می‌شود این بار برای رسیدن به توافق نهایی با امباپه فاصله چندانی ندارد.   

حالا رسانه اسپانیایی «ووزپوپولی» خبر می‌دهد که کیلیان امباپه می‌خواهد خانه مجلل سرخیو راموس در مادرید را خریداری کند و در این خصوص با هم‌تیمی‌ پیشین خود در ارتیاط مستقیم است. خانه مدافع پیشین رئال مادرید که ارزش آن 18 میلیون یورو تخمین زده شده، در منطقه مورالخا و در شمال شهر مادرید واقع شده است که به والدبباس (محل تمرین رئال مادرید) نزدیک است.

افشای دلیل واقعی جدایی راموس از رئال مادرید؛ عصبانی کردن پرس!

پیش از این فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داده بود که کیلیان امباپه 24 ساله در حال نهایی کردن جزئیات انتقالش به رئال مادرید در تابستان پیش رو است و  در این تیم اسپانیایی دستمزدی معادل دستمزد وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دریافت خواهد کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه این فصل 43گل در 45 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده، این در حالی است که تاکنون در 305 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 255 گل و 108 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید