Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنلکا بار دیگر گفت که ام باپه برای دستیابی به توپ طلا، باید به لیگی برود که بیشتر در کانون توجهات باشد. 

نیکولاس آنلکا اعتقاد دارد حضور در لیگ یک فرانسه، کمکی در راستای کسب توپ طلا به کیلیان ام باپه نمی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Le Parisien، مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی فرانسه در همین سن کم به افتخارات گروهی متعددی دست یافته است و حالا می تواند بزرگ ترین جایزه فردی دنیای فوتبال را هدف بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که وارد سال آخر قراردادش با پاری سن ژرمن شده است، ممکن است در پایان فصل جاری راهی رئال مادرید شود. آنلکا در مورد احتمال جدایی این بازیکن از PSG گفته است:

او از حیث سرعتش یک پدیده است و کسی در این سیاره از او بهتر نیست. اگر پاریس می خواهد بهترین تیم را داشته باشد، باید هر چه در توان دارد برای حفظ کردن او انجام بدهد. اما به نظرم کیلیان در ذهن خودش بسیار واضح می داند که چه می خواهد: او به دنبال تجربه متفاوتی است و این قابل درک است. او رویای کسب توپ طلا را در سر دارد و اگر در ششمین لیگ برتر اروپا بازی کند، چطور قادر خواهد بود به آن دست یابد؟ اگر کیلیان طی سه سال اخیر در انگلیس یا اسپانیا حضور داشت، تا الان موفق به کسب توپ طلا شده بود. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرداد ماه سال گذشته داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی و سوسیداد، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و به مدت 10 سال برای این تیم بازی کرد. او در بیش از 400 بازی، توانست 4 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

سیلوا در سال 2020 از سیتی به رئال سوسیداد پیوست و قرار بود که فصل چهارم حضورش در این تیم را آغاز کند. با این حال پس از پارگی رباط صلیبی‌اش در تمرینات پیش‌فصل، او تصمیم گرفت که به دوران حرفه‌ای خودش پایان بدهد.

دیشب و در بازی برابر رئال مادرید، فرصت خوبی فراهم شد تا باشگاه سوسیداد از سیلوا قدردانی کند. او همراه دختر کوچکش قبل از شروع بازی وارد زمین شد و با استقبال گرم بازیکنان دو تیم روبه‌رو شد. برای او گارد افتخار تشکیل دادند و حاضران در ورزشگاه نیز به شدت او را تشویق کردند تا یک شب به یادماندنی برای سیلوا رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم