Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پاری سن ژرمن، از آمادگی لیونل مسی برای مواجهه با منچسترسیتی خبر داد. 

مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پاری سن ژرمن - منچسترسیتی شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت پاریس یونایتد، تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021، فردا (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

- مسی بازی خواهد کرد؟ چگونه می خواهید مقابل منچسترسیتی بازی کنید وقتی هنوز یک تیم در حال ساخته شدن هستید؟ 

همانطور که می دانید، من هیچ وقت روز قبل از بازی در مورد بازیکنان چیزی را تایید نمی کنم. بله، ما یک تیم در حال ساخته شدن هستیم؛ این یک حقیقت است نه عقیده. مقابل منچسترسیتی بازی خواهیم کرد، تیمی که از نظر من توسط بهترین سرمربی جهان، پپ گواردیولا هدایت می شود. آنها نیز به مانند 15 تیم دیگر، در در رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند. ما یک باشگاه 50 ساله هستیم که همواره می خواهد جایگاهش را به عنوان بهترین در اروپا، تحکیم کند. آنها در پروسه تیم سازی از ما جلوتر هستند. ما به صبر، زمان و البته سرمایه گذاری نیاز داریم. قرار است با شور و اشتیاق، اعمال کردن ایده ها، محدود کردن کیفیت آنها و یافتن روزنه ها با منچسترسیتی مقابله کنیم. این بازی، متعلق به بازیکنان است. 

دوناروما و ناواس؟ من هنوز ترکیب را اعلام نکرده ام اما هر کسی مختار است که نطر خودش را بیان کند. دو دروازه بان بزرگ داریم که با خواسته هایمان مطابقت دارند و در این لحظه از آنها رضایت کامل داریم. مشخصا هر دروازه بانی دوست دارد بازی کند، به مانند دیگر بازیکنان، اما پاری سن ژرمن باشگاه خاصی است و شرایط در اینجا، خاص و ویژه است. 

وراتی و مسی؟ مارکو طی این چند روز خیلی خوب تمرین کرد. تصورمان این است که توانایی بازی در ترکیب اصلی را دارد. احتمالاتی وجود دارد. شرایط لئو نیز کمی مانند مارکو است. به نظرم او در لیست تیم حضور خواهد داشت؛ اگرچه هنوز در مورد بازیکنان ثابت تصمیم نگرفته ایم. شما باید در شرایط مختلف کار و پیشرفت کنید، برای هر کاری زمان مناسبی وجود دارد. بازیکنان باید یکدیگر را بشناسند، با هم رشد کنند تا بتوانند کنار هم بازی خوبی به نمایش بگذارند. مهم ترین نکته این است که بازیکنان درون تیم، احساس خوشحالی داشته باشند. به زمان نیاز داریم. بازیکن برای بازی باکیفیت، باید احساس آزادی داشته باشند. 

جو تیم آرام است؟ بله، تیم آرام است، بازیکنان آرام هستند. آنها به خوبی تمرین می کنند و جو خوبی داخل تیم حاکم است. ما باشگاه خاصی هستیم و ممکن است گاهی اوقات متفاوت از دیگر باشگاه ها عمل کنیم. اوضاع تیم آرام و متعادل است. 

اولین آزمون بزرگ؟ هر بازی برای تیم یک چالش متفاوت است. از شروعی که تا اینجا داشته ایم، راضی هستم، هر چند که تساوی با بروخه کاممان را تلخ کرد. بیشتر بابت این قضیه خوشحالیم که علی رغم نتایج خوب، توانسته ایم از لحاظ سبک بازی تکامل پیدا کنیم. 

مسی اثری که در بارسلونا داشت را در پاری سن ژرمن هم خواهد داشت؟ باید این را درک کنید که لئو فراتر از همه مسائل، یک انسان است و او هم نیاز به تطابق پذیری دارد. اجازه دهید کارش را انجام دهد، با شرایط منطبق شود و حس کند در خانه حضور دارد. لئو 20 سال در بارسلونا بود و طبیعی است که در آنجا احساس بودن در خانه داشته باشد. در پاریس همه چیز برای او جدید است و مدت زمان زیادی ورودش نمی گذرد. با گذشت زمان، تمرین، تعامل با هم تیمی ها مطمئنم که همه چیز برای لئو رو به راه می شود و کنار هم به موفقیت واقعی خواهیم رسید. 

مشکل میان نیمار و ام باپه؟ آنها رقیب و بازیکنان بزرگی هستند. بازیکنانی که همیشه می خواهند برنده شوند و گل بزنند. گاهی اوقات اتفاقاتی داخل زمین رخ می دهد. نیمار و کیلیان با یکدیگر صحبت کردند، من هم با آنها صحبت کردم. همه شما هم دیدید که هردوی آنها در تمرینات داشتند کنار هم می خندیدند. این اتفاقات کوچک هرازگاهی در داخل زمین رخ می دهد و سر و صدای زیادی در خارج از زمین به پا می کنند؛ در حالی که در داخل تیم هیچ خبری نیست. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! دوازده هزار تماشاگری که نمی دانستند آخرین تماشاگران پرسپولیس در آسیا هستند! گل طارمی به ژیل ویسنته رکورد بازدید شبکه های اجتماعی پورتو را شکست شاهکاری از پرسینگ در فوتبال؛ رمز پیروزی پپ گواردیولا مقابل توماس توخل رئال مادرید و کمترین شکست سال 2021 در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی تماشای فوتبال با چاشنی رژه روی اعصاب | در نقد اشتباهاتی که دیگر ذره ای خنده دار نیستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کنار هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | شکست پاری سن ژرمن در خانه دورتموند و تمایل بارسلونا به خرید یوسوا کیمیش تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 2 مه 2024) بودند.

سیبلس داغ 
ام باپه باید کامبک بزند سقوط ام باپه برابر دیوار زرد
کروس می‌ماند فولکروگ به آلمانی‌ها مزیت داد
کیمیش در اولویت پاری سن ژرمن باید کامبک بزند
آرائوخو، تصمیم قریب‌الوقوع جیدون هیجان‌انگیز
رشفورد: عجله‌ای برای رفتن ندارم
مارکوس با وجود تمایل باشگاه برای فروشش، در یونایتد خوشحال است به دیوار خوردند 2 مه در ایتالیا تعطیل رسمی است و روزنامه‌های ورزشی این کشور منتشر نمی‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم