Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه سپاه شهرستان لنده از اعزام گروه جهادی شهید هدایت الله طیب به روستای محروم مونه خبرداد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل  درجمع گروه های جهادی شهرستان لنده اظهار کرد: اردوهای جهادی خدمت رسان کارهای بسیار ارزنده و بزرگی هستند که توسط جوانان مخلص در روستاها و شهرها برگزار می شود واین چنین  برنامه ها هستند که مردم را امیدوار  و جوانان دیگر را نیز تشویق به جهاد در راه خدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این اردوها اهمیت نماز اول وقت جهادگران سفارش شده زیرا که این نماز در دید مردم تاثیر بسیار بزرگی خواهد گذاشت که خدارا شکر جهادگران از اهمیت آن آگاه هستند.


در ادامه سرهنگ روح الله ویسی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی خطاب به مردم روستای مونه گفت:در ۸سال دفاع مقدس جهادشیر مردان و زنان برای دفاع از انقلاب اسلامی را دیدیم و امروز در این شرایط سخت جنگ نرم دشمن حرکتهای مومنانه جوانان همان جهاد است فقط روش آن عوض شده است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده عنوان کرد:در این دوسال اخیر همه به چشم خود  دیدیم که گروه های جهادی از ابتدای بیماری منحوس کرونا چه خدمات ارزنده ای درزمینه معیشتی ،بهداشتی ،و عمرانی و...به مردم شریف شهرستان لنده ارائه کردند.

وی خاطر نشان کرد:امروز نیز گروه های جهادی شهید طیب و رهروان فاطمی به روش دیگر خدمات مورد نیاز شما مردم شریف روستای مونه را به شما ارائه نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ویسی خاطرنشان کرد: سپاه ،بسیج و گروه های جهادی همیشه درخدمت مردم خواهند بود و در خدمات رسانی کوتاهی نخواهند کرد.

 مسئول گروه جهادی شهید هدایت الله طیب افزود:گروه جهادی به همراه گروه رهروان فاطمی خواهران باتوجه به درخواستهای مردم روستای مونه با حضور متخصصان خود توانستند خدمات ارزنده ای از قبیل پزشکی، دامپزشکی، کارگاه های آموزشی پرورش قارچ ، دام سبک ، بافتنی با قلاب ،احکام بانوان، مسابقات نقاشی ، مسابقات ورزشی، داروی پزشکی رایگان ، داروی دامپزشکی رایگان ، اهدای جوایز و...را به مردم شریف روستای مونه ارائه نمایند.

سلمان تاج الدینی گفت:ازخداوند منان سپاس گذاریم که توفیق خدمت به مردم را به ماداده وجادارد ازتمام جهادگران شرکت کننده کمال تقدیروتشکر را داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان لنده گروه های جهادی بسیج گروه های جهادی شهرستان لنده روستای مونه گروه جهادی جهادی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود