Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:44:25 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ مهرماه)

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۶۶۳۰

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ مهرماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena، این هفته نیز گوشی‌های هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو در جایگاه اول تا سوم جدول پرطرفدارترین تلفن‌های همراه قرار گرفته اند. گوشی Xiaomi ۱۱T Pro نیز موقعیت چهارمی خود را نسبت به هفته گذشته حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اولین تغییر در جایگاه پنجم رخ داد که آیفون ۱۳ مینی که هفته گذشته در این رتبه قرار داشت به طور کامل از نمودار خارج شد و به جای آن تلفن هوشمند Samsung Galaxy M۵۲ این موقعیت را به دست آورد.

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

گوشی Redmi Note ۱۰ Pro نیز از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد و به رتبه ششم جدول صعود کرد. دو گوشی هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy A۵۲s و S۲۱ Ultra در جدول پشت سرهم و در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفته اند، در حالی که رده نهم به Xiaomi Civi تعلق دارد که حتی قبل از اعلام رسمی رونمایی آن مورد توجه مردم قرار گرفته است. آخرین جایگاه هم به Poco X۳ Pro اختصاص یافته است. جالب است که دو دستگاه دیگر ساخته شده توسط اپل به نام‌های iPad mini ۲۰۲۱ و iPhone ۱۲ Pro در این رده بندی جایگاهی نداشتند.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۳۰ شهریور ماه)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی هوشمند پرطرفدارترین گوشی آیفون ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با نماینده مردم شریف دشت آزادگان، هویزه و بستا با تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نشاندن لبخند شادی و رضایت بر چهره همه دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و بستان، افزود: در دشت آزادگان ۱۲ مدرسه با ظرفیت ۴۷ کلاس درس درحال ساخت است.

سعیدی پور ادامه داد: در بستان ۸ مدرسه و در هویزه نیز ۸ مدرسه در حال ساخت است که با تکمیل آنها تا مهرماه امسال، ۷۱ کلاس درس به دانش آموزان این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: در تلاش هستیم از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ کلاس درس در مهرماه ۱۴۰۳ به دانش آموزان تحویل خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟