Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشورمان در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی از ساعت ۲۰/۳۰ به مصاف قزاقستان رفت. در پایان، حریف توانست با یک بازی برتر، ۳ بر ۲ ایران را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 علیرضا صمیمی، مسلم اولادقباد، علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی و سعید احمد عباسی در ترکیب اول بازی قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه اول این دیدار، شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند بازی خود را بر حریف غالب کند‌ و در دقیقه هشت، سعید احمدعباسی با یک چرخش زیبا اولاد قباد را در موقعیت قرار داد تا گل اول به ثمر برسد. هفت دقیقه‌ بعد احمد اسماعیل‌پور روی پاس مهدی جاوید دومین گل را وارد دروازه‌ هیگیتا کرد تا تیم ملی کشورمان برنده به رختکن برود.

‌در نیمه دوم، این قزاقستان بود که با حملات پیاپی خود دروازه صمیمی را تهدید کرد. قزاقستان درحالی‌که پنج دقیقه از شروع نیمه دوم می‌گذشت، توسط تورساگولف روی پاس داگلاس به گل اول رسید‌. دو دقیقه‌ی بعد، هیگیتا که جلو آمده بود و قصد گلزنی داشت، روی محمد شجری خطا کرد اما داور اتریشی بازی آن را تمارض تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد‌. قزاق‌ها از همین موقعیت استفاده کردند و با استفاده از این ضربه ایستگاهی آرنولد کناب، گل دوم را وارد دروازه ایران کردند. در دقایق پایانی قزاقها توانستند گل سوم را به ثمر برسانند و ۳ بر ۲ پیروز میدان شدند.

به گزارش فارس، در بردهای تیم ملی فوتبال در دیدارهای مقدماتی جام جهانی و موارد دیگر، شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون  این موفقیت های را منسوب به دعای “مقربین” و “خوبان” عالم کرده بود که شائبه هایی را به وجود آورده بود. اکنون و با این شکست که با عملکرد ضعیفی همراه بود، این مضوع مطرح می شود که مقربین مورد ادعا، کجا رفتند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید